Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Wydawnictwo: Helion
5,77 (13 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
1
7
0
6
2
5
6
4
0
3
2
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324620531
liczba stron
232
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce...

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (22)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 27
Marcin Szajda | 2010-03-28
Przeczytana: 2008 rok

Książka do przeczytania, każdy początkujący marketer internetowy powinien ją przeczytać, aczkolwiek podtytuł "jak skutecznie wzbudzać pożądanie..." nijak ma się do zawartości.

Niestety nie znajdziemy w książce unikalnych porad jak "wzbudzić to pożądanie" a jedynie zlepek wielu dosyć oczywistych i ogólnie znanych pojęć, podejść oraz informacji. Niemniej jednak książka przystępnie napisana i dla wielu początkujących osób może stanowić dużą wartość.

książek: 221
Robert | 2010-10-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: kwiecień 2010

Podpisuję się pod słowami Marcina - pozycja dość dobra dla początkujących, osoby będące już w temacie niewiele wyniosą z lektury. Oczekiwałem czegoś więcej.

książek: 126
Rixiu | 2015-06-20
Na półkach: E-Business, Przeczytane
Przeczytana: 12 lutego 2016
książek: 43
malina | 2013-01-31
Na półkach: Przeczytane
książek: 124
Guardian_Angel | 2012-06-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 26
Kalin | 2012-05-30
Na półkach: Przeczytane
książek: 6
Piotr Płachta | 2012-03-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 161
Jacek Lipski | 2011-05-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 127
saskaa | 2011-02-13
Na półkach: Ulubione, Przeczytane, Posiadam
książek: 0
| 2011-02-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 11 lutego 2011
zobacz kolejne z 12 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd