Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu

Tłumaczenie: Katarzyna Schmidt
Wydawnictwo: Helion
8 (8 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
2
9
1
8
2
7
2
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Fascinate: Your 7 Triggers to Persuasion and Captivation
data wydania
ISBN
9788324629206
liczba stron
296
słowa kluczowe
perswazja
język
polski
dodał
CallStorm

Za każdym razem, kiedy Twój przekaz nie dotrze skutecznie do klienta, zajrzyj do historii i wskazówek opisanych przez Sally Hogshead. W jej książce znajdziesz więcej wspaniałych, oryginalnych i praktycznych rad, niż jesteś w stanie wykorzystać w swoim życiu. W porządku, w ciągu dwóch żyć. Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięć, argumenty będą lepiej...

Za każdym razem, kiedy Twój przekaz nie dotrze skutecznie do klienta, zajrzyj do historii i wskazówek opisanych przez Sally Hogshead. W jej książce znajdziesz więcej wspaniałych, oryginalnych i praktycznych rad, niż jesteś w stanie wykorzystać w swoim życiu. W porządku, w ciągu dwóch żyć. Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięć, argumenty będą lepiej przekonywać, a relacje staną się trwalsze. Dlaczego? - Ponieważ fascynacja to najpotężniejszy sposób wpływania na proces podejmowania decyzji. To metoda skuteczniejsza, bardziej intrygująca i wciągająca niż marketing, reklama lub jakikolwiek inny sposób komunikacji.

 

źródło opisu: http://onepress.pl/

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 71
EDDiE | 2017-05-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 maja 2017

Trochę dziwi mnie, że jestem dopiero pierwszą osobą, która zdecydowała się napisać opinię tej książce. Postanowiłem pomimo kilku mankamentów dać jej 10/10. Dlaczego ? Kiedy wystawiam tak wysoką ocenę książce o tematyce naukowej, zadaje sobie jedno pytanie: Czy książka porusza tematy, których nie znalazłem w innej książce(?), oraz nawet jeśli tematyka się powtarza to czy potrafi ująć ją z innej perspektywy?
Książka Sally Hogshead jest książką z pogranicza psychologii i marketingu. Powiedziałbym, że nawet bardziej marketingu z domieszką psychologii. Książkę można podzielić na dwie główne części. Pierwsza to teoria i różne przykłady czym się "fascynujemy na co dzień". I tutaj proszę nie zrażać się ilością powtórzeń słowa "fascynacja, fascynacja, fascynacja" ponieważ zaufajcie autorce, ma to swój cel m.in. jest to spojrzenie na cały otaczający nas świat z punktu widzenia właśnie tej emocji jaką jest fascynacja i o dziwo prowadzi to do różnych ciekawych wniosków. Druga część to program jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i uważam, że jest bardzo przydatny i bardzo rozbudowany. Choć książka sama w sobie może dla większości nie być oczywistym poradnikiem "jak to zrobić", a 7 "wyzwalaczy fascynacji" jest nieco trudniejsza w zrozumieniu niż na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać to osoby kreatywne na pewno skorzystają na tej lekturze. Gorąco polecam nie tylko przeczytać, ale posiadać i korzystać w swojej pracy z programu zawartego w ostatniej części książki.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Muszę to wiedzieć

Dziś jest Dzień Matki. I to się świetnie składa, bo książka „Muszę to wiedzieć”, pomimo opisu wskazującego, że mamy do czynienia z książką szpiegowską...

zgłoś błąd zgłoś błąd