Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Innowacje. Napęd wzrostu

Wydawnictwo: StudioEMKA
10 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788360652374
liczba stron
328
kategoria
biznes, finanse
język
polski

W najlepszym wypadku tylko jedna na dziesięć firm jest w stanie utrzymać stały wzrost. A rynki kapitałowe wymagają, aby wszystkie przedsiębiorstwa bezwzględnie dążyły do niego i bezlitośnie karzą te, którym się nie powiodło. Dlaczego tak trudno utrzymać trwały, ciągły wzrosta O dziwo, wcale nie z powodu braku wspaniałych pomysłów lub uzdolnionych menedżerów. I nie dlatego, że gusta klientów są...

W najlepszym wypadku tylko jedna na dziesięć firm jest w stanie utrzymać stały wzrost. A rynki kapitałowe wymagają, aby wszystkie przedsiębiorstwa bezwzględnie dążyły do niego i bezlitośnie karzą te, którym się nie powiodło. Dlaczego tak trudno utrzymać trwały, ciągły wzrosta O dziwo, wcale nie z powodu braku wspaniałych pomysłów lub uzdolnionych menedżerów. I nie dlatego, że gusta klientów są zbyt zmienne, a innowacje mało przewidywalne. Według Claytona M. Christensena i Michaela E. Raynora innowacje zawodzą, ponieważ przedsiębiorstwa nieświadomie pozbawiają je przełomowego potencjału, zanim jeszcze ujrzą one światło dzienne. Czerpiąc z lat pogłębionych badań i korzystając z przykładów przedsiębiorstw z wielu branż, Christensen i Raynor wykazują, że innowacja może być przewidywalnym procesem, który generuje trwały, rentowny wzrost. Identyfikują oni siły skłaniające menedżerów do podejmowania błędnych decyzji przy selekcjonowaniu i kształtowaniu nowych pomysłów a i proponują nowe schematy do pomocy menedżerom w tworzeniu właściwych warunków, we właściwym czasie, aby z powodzeniem dokonać przełomu rynkowego.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (23)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 497
lbadura | 2015-03-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 08 listopada 2014

Christiansen to bardzo madry czlowiek. Jego ksiazki zawieraja duzo madrosci, pisze o biznesie, i moglo by sie wydawac, ze ksiazki o biznesie przeznaczone sa tylko dla biznesmenow w garniturach.... moim zdaniem, jednak tak nie jest. ksiazki Christiansena moga tez zainteresowac kogos, kto po prostu stara sie zrozumiec wspolczesny swiat. Christiansen poprzez swoje ksiazki odslania schematy funkcjonowania wspolczesnego swiata,

po przeczytaniu ksiazek Christiansena i dokladnym przeanalizowaniu zaczynam inaczej patrzyc na rzeczywistosc i jakos potrafie lepiej ocenic politykow, bznesmenow pod wzgledem etycznego, rzetelnego zarzadzania, prowadzenia polityki, podejmowania decyzji...

książek: 146
Daniel | 2016-11-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 10
ZuZ | 2016-10-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 964
Matizz_2 | 2016-10-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 grudnia 2016
książek: 238
Animated | 2016-08-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 86
klauuu | 2016-07-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 35
Netoperek | 2016-06-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8789
Chaoticreader | 2016-04-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 259
Tomek Serbin | 2016-03-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 294
karochan | 2016-03-17
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 13 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd