Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
5,4 (5 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
4
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8389073579
liczba stron
151
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół wspólnej misji i celów. Nie tylko logotyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie: wyjaśnia istotę i genezę CI, prezentuje rolę, jaką CI odgrywa we współczesnym biznesie w Polsce i na świecie, wyjaśnia zasady...

Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół wspólnej misji i celów. Nie tylko logotyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie: wyjaśnia istotę i genezę CI, prezentuje rolę, jaką CI odgrywa we współczesnym biznesie w Polsce i na świecie, wyjaśnia zasady stosowania narzędzi pomocnych w prowadzeniu programu CI, pokazuje sposoby dostosowania wizerunku firmy do konkretnej sytuacji rynkowej.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (22)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1098
Dociekliwy_Kotek | 2012-03-26
Na półkach: Przeczytane, Typografia
Przeczytana: marzec 2012

Bez większych rewelacji, ale użytecznie: wiedza w "Nie tylko logotyp" jest w dużej mierze intuicyjna, a książka pomaga ją ułożyć, usystematyzować i pogłębić, zwracając uwagę na kluczowe aspekty przygotowania i pracy nad spójnym CI. Bardzo pomocne są też praktyczne rady (spis narzędzi przydatnych w badaniach i krytyczne uwagi dotyczące projektowania samego CI), dodatkowo wyeksponowane ciekawą grafiką. Zamiast rozwlekłych rozważań czym jest, a czym nie jest CI dostajemy zatem zwięzłe, przejrzyste kompendium.
Wątpliwości budzi tylko ostatni rozdział, poświęcony pracy nad CI Telewizji Polskiej, bardzo mocno okrojony ze względu na poufność danych, a tym samym niewiele z niego wynika.
Książka dobra na początek, żeby wskazać kierunek badań i lepiej poznać samo dość interdyscyplinarne zagadnienie CI.

książek: 100
BartBass | 2014-01-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1584
matadu | 2013-11-28
książek: 115
Maciej | 2013-09-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 czerwca 2014
książek: 876
kaśka | 2012-09-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 142
Italina | 2016-12-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 869
Azja | 2016-03-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 77
HashHash | 2016-01-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 110
Meluzyna | 2016-01-14
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 114
zobacz kolejne z 12 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd