rozwińzwiń

Nie tylko logotyp

Okładka książki Nie tylko logotyp Tadeusz II P. Górski, Anna M. Nikodemska-Wołowik, Mirosław Wołowik
Okładka książki Nie tylko logotyp
Tadeusz II P. GórskiAnna M. Nikodemska-Wołowik Wydawnictwo: Branta biznes, finanse
151 str. 2 godz. 31 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Branta
Data wydania:
2004-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
151
Czas czytania
2 godz. 31 min.
Język:
polski
ISBN:
8389073579
Średnia ocen

5,3 5,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,3 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1577
1572

Na półkach: ,

Bez większych rewelacji, ale użytecznie: wiedza w "Nie tylko logotyp" jest w dużej mierze intuicyjna, a książka pomaga ją ułożyć, usystematyzować i pogłębić, zwracając uwagę na kluczowe aspekty przygotowania i pracy nad spójnym CI. Bardzo pomocne są też praktyczne rady (spis narzędzi przydatnych w badaniach i krytyczne uwagi dotyczące projektowania samego CI),dodatkowo wyeksponowane ciekawą grafiką. Zamiast rozwlekłych rozważań czym jest, a czym nie jest CI dostajemy zatem zwięzłe, przejrzyste kompendium.
Wątpliwości budzi tylko ostatni rozdział, poświęcony pracy nad CI Telewizji Polskiej, bardzo mocno okrojony ze względu na poufność danych, a tym samym niewiele z niego wynika.
Książka dobra na początek, żeby wskazać kierunek badań i lepiej poznać samo dość interdyscyplinarne zagadnienie CI.

Bez większych rewelacji, ale użytecznie: wiedza w "Nie tylko logotyp" jest w dużej mierze intuicyjna, a książka pomaga ją ułożyć, usystematyzować i pogłębić, zwracając uwagę na kluczowe aspekty przygotowania i pracy nad spójnym CI. Bardzo pomocne są też praktyczne rady (spis narzędzi przydatnych w badaniach i krytyczne uwagi dotyczące projektowania samego CI),dodatkowo...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    21
  • Przeczytane
    9
  • Posiadam
    3
  • Chcę w prezencie
    1
  • Typo-logia, książkoróbstwo &c.
    1
  • Książka i typografia
    1
  • Design/ Grafika/ Architektura
    1
  • Grafika użytkowa/typografia
    1
  • Praca
    1
  • Na naszym regale
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Nie tylko logotyp


Podobne książki

Przeczytaj także