Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zwalnianie pracownika

Tłumaczenie: Ewelina Krok
Seria: Osobisty Mentor
Wydawnictwo: Onepress
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Dismissing an Employee (Pocket Mentor)
data wydania
ISBN
9788324615063
liczba stron
112
słowa kluczowe
Harvard Business
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Menedżer z klasą Działaj profesjonalnie Orientuj się w przepisach prawa pracy Zachowaj odpowiedzialność Wyciągnij konstruktywne wnioski Podejmuj odpowiedzialne decyzje Jesteś profesjonalnym menedżerem, wiesz zatem, że zwolnienie pracownika to ostateczność. Decyzję taką podejmuje się dopiero po rozpatrzeniu wszelkich innych możliwości. Całemu procesowi towarzyszą zawsze niezwykle silne emocje....

Menedżer z klasą Działaj profesjonalnie Orientuj się w przepisach prawa pracy Zachowaj odpowiedzialność Wyciągnij konstruktywne wnioski Podejmuj odpowiedzialne decyzje Jesteś profesjonalnym menedżerem, wiesz zatem, że zwolnienie pracownika to ostateczność. Decyzję taką podejmuje się dopiero po rozpatrzeniu wszelkich innych możliwości. Całemu procesowi towarzyszą zawsze niezwykle silne emocje. Trzeba również rozważyć, jak taka zmiana odbije się na pracy pozostałej części zespołu. Musisz wziąć pod uwagę morale swoich pracowników, a także ryzyko nadszarpnięcia dobrej opinii o firmie. Warto dokładnie zbadać wszelkie prawne aspekty zaistniałej sytuacji. To, jak się zachowasz, może na bardzo długo zmienić Twój wizerunek. Potrzeba Ci zatem skutecznej i sprawdzonej taktyki. Sprawdź: jak przeprowadzić rozmowę z pracownikiem, gdzie szukać alternatywnych rozwiązań, jakie procedury stosowane są w Twojej firmie, w jaki sposób przekazywać trudne wieści, skąd możesz wziąć dodatkowe informacje. Książki z serii są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bądź menedżerem, który potrafi: zachować profesjonalizm w sytuacji kryzysowej, stworzyć dokładną dokumentację problemu, konstruktywnie rozwiązywać drażliwe kwestie, chronić dobrą reputację swojej firmy.

Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 177
cola | 2016-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 678
Daniel | 2014-06-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 04 listopada 2014
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd