Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernja. Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia przedsiębiorstwa.

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375266900
liczba stron
280
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami?Zadaniem tej książki jest dostarczenie motywacji szefom i pracownikom firm do przeprowadzenia niezbędnych zmian w celu utrzymania lub zwiększenia ich konkurencyjności. Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez...

Dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami?Zadaniem tej książki jest dostarczenie motywacji szefom i pracownikom firm do przeprowadzenia niezbędnych zmian w celu utrzymania lub zwiększenia ich konkurencyjności. Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów. Jednym z głównych wniosków płynących z badań jest ten, że wpływ charakterystyki rynku czy atrakcyjności sektora na wyniki firmy jest mniejszy, niż głosi powszechna opinia. Sukces zależy w dużej mierze od kilku właściwości samej organizacji, które pozostają w strefie bezpośredniego wpływu najwyższego kierownictwa. Autorzy zwracają uwagę na czynniki o decydującym znaczeniu dla sukcesu organizacji, do których należą:* innowacyjność w zakresie produktów i procesów, * orientacja rynkowa, gromadzenie wiedzy o rynku i jej wykorzystanie, * nacisk na rozwijanie kluczowych kompetencji, * wybór i wdrożenie najlepszego modelu przywództwa, * budowanie kultury przedsiębiorczości.

 

źródło opisu: Matras

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 81
mateuszpb | 2016-09-01
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd