Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Erebos

Tłumaczenie: Anna Urban
Wydawnictwo: Egmont Polska
7,79 (348 ocen i 63 opinie) Zobacz oceny
10
49
9
56
8
101
7
84
6
43
5
8
4
3
3
3
2
1
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Erebos
data wydania
ISBN
9788323775386
liczba stron
464
słowa kluczowe
fantastyka, gra komputerowa, gra
język
polski
dodał
★Never★

Po jednej z londyńskich szkół krąży piracka wersja gry komputerowej ""Erebos"". Kto raz zagra, nie może się od niej oderwać. Zasady gry są bardzo surowe: każdy ma tylko jedną szansę, nie można z nikim o grze rozmawiać i trzeba grać bez świadków. Zadania wykonuje się w świecie rzeczywistym. Nick gra w ""Erebosa"" regularnie, aż dostaje rozkaz zabicia człowieka. Nie robi tego i wypada z gry....

Po jednej z londyńskich szkół krąży piracka wersja gry komputerowej ""Erebos"". Kto raz zagra, nie może się od niej oderwać. Zasady gry są bardzo surowe: każdy ma tylko jedną szansę, nie można z nikim o grze rozmawiać i trzeba grać bez świadków. Zadania wykonuje się w świecie rzeczywistym. Nick gra w ""Erebosa"" regularnie, aż dostaje rozkaz zabicia człowieka. Nie robi tego i wypada z gry. Kiedy jego bliski przyjaciel ulega ciężkiemu wypadkowi, Nick uświadamia sobie, że ""Erebos"" nie jest zwyczajną grą komputerową i że niełatwo będzie ją zatrzymać.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Egmont, 2011

źródło okładki: http://www.egmont.pl/pl/audiobooki/art681.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 352
goh | 2012-09-20
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: wrzesień 2012

Książka dla dzieci i młodej młodzieży... Dlaczego nikt mnie nie uprzedził? Zajawka fabuły wydaje się być ciekawa: wśród dzieciaków w szkole rozpowszechniana jest tajemnicza płytka DVD. Uczniowie, którzy ją otrzymali zmieniają się nie do poznania - zawartość płytki najwyraźniej uzależnia. To gra, która wciąga bez reszty, odgaduje twoje marzenia, a jej misje specjalne sięgają nawet poza wirtualny świat, o czym ma się przekonać Nick - główny bohater książki.

Tak ciekawy początek powieści psuje opis gry komputerowej i perypetii wirtualnego bohatera Sariusa (postaci, którą gra Nick), zajmującej 3/4 książki. Opis ten jest strasznie naiwny - autorka książki chyba nigdy w nic ciekawego nie grała, bo same zapewnienia, że ta gra była "taka autentyczna", a efekty "takie prawdziwe", nie były wiarygodne i nadal przywoływały w mej wyobraźni obrazy gier z lat dziewięćdziesiątych.

Czytałam tę książkę w wersji elektronicznej, więc powiem, że zaczęła się robić ciekawa dopiero po przeczytaniu 70% i była wciągająca przez kolejne 10% - niestety potem rozwiązanie intrygi znowu okazało się bardzo trywialne...

Książki osobiście nie polecam, ale zdaję sobie sprawę z tego, że nie byłam czytelnikiem targetowym:)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Kasacja

Plusy: 1/Błyskotliwe dialogi. Koniec plusów. Minusy: 1/Brak elementarnych informacji o podejrzanym (wiek, zawód, wykształcenie, znajomi, przyjaciele)...

zgłoś błąd zgłoś błąd