Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie

Tłumaczenie: Magdalena Czech
Seria: Punkty Przełomowe
Wydawnictwo: Znak Literanova
6,77 (26 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
3
7
9
6
8
5
1
4
2
3
0
2
0
1
0
Darmowe dodatki Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Trade-Off. Why Some Things Catch On, and Others Don't
data wydania
ISBN
9788324016204
liczba stron
216
język
polski
dodała
Ag2S

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar. Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy...

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?


Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.


Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.


Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Znak, 2011

źródło okładki: http://www.znak.com.pl/

pokaż więcej

książek: 400
Marcinkon | 2012-06-30
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 lipca 2012

Lekkie pióro, skądinąd dziennikarza sprawia, że książkę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Doskonała lekcja biznesu prowadzona poprzez liczne przykłady, udowadniająca tezę autora o podziale strategi biznesowej na jakość i dostępność..

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Przyciąganie

Pięknie Pani Elżbieta konstruuje uszkodzonych bohaterów. kobieta, która wydaje się, że przegrała życie i mężczyzna, który mimo przeciwności losu cały...

zgłoś błąd zgłoś błąd