rozwińzwiń

iPhone 3D Programming

Okładka książki iPhone 3D Programming Philip Rideout
Okładka książki iPhone 3D Programming
Philip Rideout Wydawnictwo: informatyka, matematyka
448 str. 7 godz. 28 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Data wydania:
2010-05-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-05-01
Liczba stron:
448
Czas czytania
7 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9780596804824
Tagi:
iphone programming opengl es ios programowanie
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
115
35

Na półkach: ,

Przed oceną średnią ratuje kilka ciekawych efektów, które zostały opisane i kilka przydatnych narzędzi.

Czemu tak źle? Osobiście czegoś mi brakuje w tej książce. Nie jest to pozycja podobna do innych traktujących o OpenGL, nie znajdziemy tutaj za dużo informacji na temat algebry liniowej i rachunku macierzowego, autor nie omawia też wszystkich możliwości biblioteki, skupia się raczej na esencji umożliwiającej rozpoczęcie zabawy z systemem iOS i biblioteką OpenGL ES (generowanie buforów, przekazywanie wierzchołków, współrzędnych tekstur, teksturowanie, przekształcenia geometryczne) aby następnie przedstawić kilka wybranych efektów, technik (wyświetlanie spritów, renderowanie tekstu, pełnoekranowe wygładzanie krawędzi, itp.) oraz powiedzieć kilka słów o optymalizacji. Podsumowując, oprócz kilku efektów (między innymi generowanie ostrego tekstu z tekstury o niskiej rozdzielczości) niczego nowego się nie dowiedziałem - jeśli ktoś posiada podstawy i chęci do szukania znajdzie na pewno sporo innych, bardziej szczegółowych i kompletnych pozycji na ten temat.

Ta książka również nie omawia języka Obj-C - dzięki temu nie mamy do czynienia z kolejną książką usiłującą omówić wszystko, i za to plus.

Przed oceną średnią ratuje kilka ciekawych efektów, które zostały opisane i kilka przydatnych narzędzi.

Czemu tak źle? Osobiście czegoś mi brakuje w tej książce. Nie jest to pozycja podobna do innych traktujących o OpenGL, nie znajdziemy tutaj za dużo informacji na temat algebry liniowej i rachunku macierzowego, autor nie omawia też wszystkich możliwości biblioteki, skupia...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Posiadam
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki iPhone 3D Programming


Podobne książki

Przeczytaj także