iPhone 3D Programming
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Data wydania:
- 2010-05-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-05-01
- Liczba stron:
- 448
- Czas czytania
- 7 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9780596804824
- Tagi:
- iphone programming opengl es ios programowanie
What does it take to build an iPhone app with stunning 3D graphics? This book will show you how to apply OpenGL graphics programming techniques to any device running the iPhone OS -- including the iPad and iPod Touch -- with no iPhone development or 3D graphics experience required. iPhone 3D Programming provides clear step-by-step instructions, as well as lots of practical advice, for using the iPhone SDK and OpenGL.
You'll build several graphics programs -- progressing from simple to more complex examples -- that focus on lighting, textures, blending, augmented reality, optimization for performance and speed, and much more. All you need to get started is a solid understanding of C++ and a great idea for an app.
* Learn fundamental graphics concepts, including transformation matrices, quaternions, and more
* Get set up for iPhone development with the Xcode environment
* Become familiar with versions 1.1 and 2.0 of the OpenGL ES API, and learn to use vertex buffer objects, lighting, texturing, and shaders
* Use the iPhone's touch screen, compass, and accelerometer to build interactivity into graphics applications
* Build iPhone graphics applications such as a 3D wireframe viewer, a simple augmented reality application, a spring system simulation, and more
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Przed oceną średnią ratuje kilka ciekawych efektów, które zostały opisane i kilka przydatnych narzędzi.
Czemu tak źle? Osobiście czegoś mi brakuje w tej książce. Nie jest to pozycja podobna do innych traktujących o OpenGL, nie znajdziemy tutaj za dużo informacji na temat algebry liniowej i rachunku macierzowego, autor nie omawia też wszystkich możliwości biblioteki, skupia się raczej na esencji umożliwiającej rozpoczęcie zabawy z systemem iOS i biblioteką OpenGL ES (generowanie buforów, przekazywanie wierzchołków, współrzędnych tekstur, teksturowanie, przekształcenia geometryczne) aby następnie przedstawić kilka wybranych efektów, technik (wyświetlanie spritów, renderowanie tekstu, pełnoekranowe wygładzanie krawędzi, itp.) oraz powiedzieć kilka słów o optymalizacji. Podsumowując, oprócz kilku efektów (między innymi generowanie ostrego tekstu z tekstury o niskiej rozdzielczości) niczego nowego się nie dowiedziałem - jeśli ktoś posiada podstawy i chęci do szukania znajdzie na pewno sporo innych, bardziej szczegółowych i kompletnych pozycji na ten temat.
Ta książka również nie omawia języka Obj-C - dzięki temu nie mamy do czynienia z kolejną książką usiłującą omówić wszystko, i za to plus.
Przed oceną średnią ratuje kilka ciekawych efektów, które zostały opisane i kilka przydatnych narzędzi.
więcej Pokaż mimo toCzemu tak źle? Osobiście czegoś mi brakuje w tej książce. Nie jest to pozycja podobna do innych traktujących o OpenGL, nie znajdziemy tutaj za dużo informacji na temat algebry liniowej i rachunku macierzowego, autor nie omawia też wszystkich możliwości biblioteki, skupia...