Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zakamarki marki

Seria: Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo: Onepress
7,17 (233 ocen i 34 opinie) Zobacz oceny
10
9
9
22
8
58
7
79
6
48
5
11
4
5
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324633340
liczba stron
212
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić...

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji.

 

źródło opisu: http://onepress.pl

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 161
Jacek Lipski | 2011-11-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 19 listopada 2011

Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. Tę długą litanię komplementów można przeczytać na okładce książki Pawła Tkaczyka. Czy „Zakamarki marki” zasługują na każde z wyżej wymienionych określeń? W mojej ocenie niekoniecznie…

Paweł Tkaczyk „zwykł mówić o sobie (cytuję, sam tego nie wymyśliłem), że „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Jego książka „Zakamarki marki” też opowiada swego rodzaju historię. Szkopuł w tym, że poszczególne odsłony tej historii są sobie nierówne i wyraźnie brakuje zakończenia.

Czytając „Zakamarki marki” miałem wrażenie, iż znajduję się na łódce rzucanej po ocenie przez fale olbrzymiego sztormu. Upraszczając, książka jest nierówna. Rozdziały świetne takie jak „Relacja klient – marka” przeplatają się ze słabymi jak np. „Nowy marketing”. Fajne podrozdziały w typie „Test Sinatry”występują razem z tymi ewidentnie nieudanymi np. „Marka to wizerunek, a nie logo!”. Kompletnym rozczarowaniem jest, mający pełnić chyba formę puenty całej opowieści, rozdział Case study” kończący książkę. Pobieżnie przedstawione analizy przypadków raczej nie skłaniają czytelnika do głębszej refleksji.

Podsumowując, „Zakamarki marki” pozostawiają po sobie mieszane uczucia. Odkładając książkę na półkę, odczuwałem spory niedosyt. Przyznam szczerze, iż odbierając książkę z Paczkomatu spodziewałem się dużo więcej. Książkę na pewno warto przeczytać, zwłaszcza jeżeli dopiero rozpoczyna się przygodę z reklamą i marką, ale na pewno nie od niej rozpoczynałbym edukację marketingową. O wiele wyżej oceniam książki Jacka Pogorzelskiego „Mity marketingowe” i „(R)ewolucja marki”, które recenzowałem na łamach blogu ‘Marketing, książki i życie”.

Ps. jeżeli Paweł Tkaczyk wydawałby w przyszłości uzupełnione wznowienie „Zakamarków marki” z miłą chęcią przeczytałbym w rozdziale „Case study” opis kampanii promocyjnej niniejszej książki. Obserwowałem kampanię w sieci i muszę przyznać, że do dzisiaj jestem pod dużym wrażeniem.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Anioł do wynajęcia

Lekka, przyjemna i ciepła powieść na zimowy świąteczny czas. Nieco naciągana/naiwna historia ale przetykana humorem wywołującym uśmiech. Bardziej podo...

zgłoś błąd zgłoś błąd