Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing plan czyli jak zdobyć klienta

Tłumaczenie: Beata Grudzińska
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Up Press Businessman Book". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: UP Press
4 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Marketing Plan, A Practitioner's Guide
data wydania
ISBN
83-900-798-5-2
liczba stron
278
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
majkey

Marketing plan czyli jak zdobyć klienta krok po kroku przedstawia proces planowania marketingowego i przygotowania różnego rodzaju planów rynkowych: pełnego planu marketingowego przedsiębiorstwa lub szczegółowych planów dla pojedynczego produktu czy rynku. Książka ta w prosty sposób tłumaczy, czym jest plan marketingowy, dlaczego jest on niezbędny w każdym przedsiębiorstwie. Wyjaśnia zasady...

Marketing plan czyli jak zdobyć klienta krok po kroku przedstawia proces planowania marketingowego i przygotowania różnego rodzaju planów rynkowych: pełnego planu marketingowego przedsiębiorstwa lub szczegółowych planów dla pojedynczego produktu czy rynku.
Książka ta w prosty sposób tłumaczy, czym jest plan marketingowy, dlaczego jest on niezbędny w każdym przedsiębiorstwie. Wyjaśnia zasady planowania rynkowego oraz przedstawia struktury różnych typów planu marketingowego. Czytelnik może więc prześledzić wszystkie etapy budowania takiego planu.
Książka przedstawia źródła informacji rynkowej wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa. Zawiera także przykłady, ankiety i schematy dokumentów. Wyjaśniono w niej także metody zbierania, analizowania i przedstawienia informacji.
Marketing Plan jest przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo sprzedażą i marketingiem niezależnie od pozycji zawodowej. Intencją książki jest pozbawienie (procesu przygotowania) planu rynkowego otoczki tajemnicy i magii. Marketing Plan jest nieocenioną pomocą dla osób działających na rynku, umożliwia poznanie podstaw planowania rynkowego i przygotowanie własnego, profesjonalnego planu rynkowego.

 

źródło opisu: UP Press, 1993

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (3)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 7867
mariola | 2016-10-22
Na półkach: Przeczytane
książek: 764
Femme | 2011-08-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1752
majkey | 2011-07-27
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd