Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Metoda projektów w nauczaniu języków obcych

Wydawnictwo: Impuls
9,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7308-951-8
liczba stron
102
język
polski

Bardzo istotne jest zwrócenie przez autorkę uwagi na to, że przestrzeń uczenia się powinna być tak ukształtowana, aby mogła odpowiadać rzeczywistości. Funkcja komunikatywna języka […] jawi się szczególnie wyraźnie, gdy staramy się opanować jakiś nieznany nam język. Wówczas musimy się nauczyć jego używania, tak jak musimy się nauczyć używania innych narzędzi. Trzeba wiedzieć, jak posługiwać się...

Bardzo istotne jest zwrócenie przez autorkę uwagi na to, że przestrzeń uczenia się powinna być tak ukształtowana, aby mogła odpowiadać rzeczywistości. Funkcja komunikatywna języka […] jawi się szczególnie wyraźnie, gdy staramy się opanować jakiś nieznany nam język. Wówczas musimy się nauczyć jego używania, tak jak musimy się nauczyć używania innych narzędzi. Trzeba wiedzieć, jak posługiwać się językiem jako systemem znaków w określonych sytuacjach poznawczych i życiowych związanych z komunikowaniem się […]. Działanie językowe obejmuje jednak nie tylko czynne używanie języka, czyli produkowanie tekstów fonicznych i graficznych, ale także rozumienie tych tekstów oraz refleksję nad językiem.

Z recenzji prof. zw. dr. hab. Krzysztofa Janikowskiego

 

źródło opisu: Oficyna Wydawnicza Impuls, 2011

źródło okładki: http://impulsoficyna.com.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 96
Anna | 2017-03-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 27 marca 2017

Na początku zapoznając się autorstwa Pani Małgorzaty Niemiec - Knaś pt. Metoda projektów w nauczaniu języków obcych zadałam sobie pytanie następującej treści: Czy ja mogę nauczyć się języków obcych za pomocą metody projektów? Kiedy skorzystałabym z tej metody nauczania?, Co najbardziej sprawiło mi trudność podczas nauki metody projektów ?

Podstawą nauki języka są umiejętności posługiwania się nim. Języka komunikacji czy języka obcego uczymy się każdego dnia. Wydawnictwo Impuls zaprezentowało pedagogiczną nowość jeśli chodzi o nowe sposoby kształtowania nauki języków obcych.

Jako odbiorcy mamy wrażenie, że nie znamy codziennego języka , boimy się komunikacji. Ta książka uświadamia nam, że nie ma konieczności obawiania się o pewne niedogodności językowe. Warto od czasu do czasu spróbować pobawić się za pomocą zabaw językiem polskim lub obcym.

Im większa będzie zastosowana komunikacja codzienna języków polskiego oraz obcego poprzez naukę tj. języka angielskiego,...

książek: 673
Na półkach: Przeczytane
książek: 1
Kobra | 2016-11-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 387
SoniQ | 2013-03-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 139
jagienka777 | 2012-02-02
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd