Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Dawaj innym szczęście - Ścieżka pasji zysku i celu

Wydawnictwo: MT Biznes
7,89 (46 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
5
9
8
8
20
7
7
6
5
5
0
4
0
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Delivering happiness
data wydania
ISBN
978-83-62195-81-7
liczba stron
268
słowa kluczowe
Biznes, ekonomia, zappos
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Karol

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj...

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.

 

źródło opisu: MT Biznes

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b662-dawaj-innym-szczescie.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 47
ola | 2015-11-13
Na półkach: Przeczytane

Bardzo ważna książka w świecie biznesu, która zmienia trochę reguły gry. Pokazuje, że nie trzeba nosić garniturów i mieć wielkiego ego, żeby osiągnąć finansowy sukces. Wystarczy zgrany zespół, ciężka praca i jasny cel.

Niestety polskie tłumaczenie nie daje rady. Delivering Happiness zdecydowanie lepiej obrazuje, czym z założenia zajmuje się Zappos.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Blizna

Co zrobilibyście, gdyby nagle okazało się, że osoba, którą lubicie, szanujecie, cenicie, ma na sumieniu coś niewybaczalnego? Czy ta osoba straciłabym...

zgłoś błąd zgłoś błąd