Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Cały dzień w szkole. Istota zagadnienia

Tłumaczenie: Adam Girzejowski
Książka jest przypisana do serii/cyklu ""Jedność" dla Dzieci". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Jedność
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Modell Ganztagsschule : auf den Punkt gebracht
data wydania
ISBN
978-83-7442-536-0
liczba stron
48
język
polski
dodała
Dorota_1988

Prowadzona obecnie debata wokół szkół całodziennych absorbuje zarówno rodziców jak i pedagogów. • Czy całodzienna opieka prowadzi do odciążenia rodziców, umożliwiając lepsze godzenie obowiązków rodzinnych i zawodowych, czy raczej powoduje osłabienie więzi pomiędzy dziećmi a rodzicami? • Jaki wpływ na osiągnięcia szkolne i indywidualny rozwój dziecka ma integracja nauki w szkole z zajęciami w...

Prowadzona obecnie debata wokół szkół całodziennych absorbuje zarówno rodziców jak i pedagogów.

• Czy całodzienna opieka prowadzi do odciążenia rodziców, umożliwiając lepsze godzenie obowiązków rodzinnych i zawodowych, czy raczej powoduje osłabienie więzi pomiędzy dziećmi a rodzicami?
• Jaki wpływ na osiągnięcia szkolne i indywidualny rozwój dziecka ma integracja nauki w szkole z zajęciami w czasie wolnym?
• W jaki sposób można włączyć instytucje opiekuńcze oraz pozaszkolne ośrodki kształcenia młodzieży do modelu szkoły całodziennej?

Odpowiedzi na te i inne pytania, można odnaleźć w niniejszej książce. Autorka przedstawia wyczerpujące informacje, które pozwalają spojrzeć na całodzienne szkoły od całkiem innej strony. W przedstawionym modelu szkoły całodziennej najważniejszą rolę odgrywa współpraca szkoły z domem rodzinnym oraz pozaszkolnymi instytucjami.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Jedność, 2007

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd