Leci z nami pilot. Cała prawda o liniach lotniczych
- Kategoria:
- literatura piękna
- Wydawnictwo:
- G+J
- Data wydania:
- 2011-06-29
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-06-29
- Liczba stron:
- 200
- Czas czytania
- 3 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-62343-86-7
- Tagi:
- samoloty sytuacje kryzysowe katastrofy lotnicze
Cała prawda o liniach lotniczych Sebastiana Mikosza to fascynująca opowieść o podniebnych podróżach i tym wszystkim, co je umożliwia.
Narzekamy na wysokie ceny biletów (nota bene – dostępnych coraz szerszym rzeszom podróżnych), a nie zdajamy sobie sprawy, ile czynników składa się na cenę biletu. Buntujemy się przeciwko nowatorskim metodom kontroli osobistej i złościmy się, kiedy z powodu nieprzyjających warunków atmosferycznych odwoływane są loty. Tymczasem wszystko, co robią linie lotnicze ma swoje uzasadnienie. A głównym priorytetem jest bezpieczeństwo pasażerów.
Mało kto wsiadając do samolotu, wie jak bardzo skomplikowany jest biznes lotniczy. A jest naprawdę skomplikowany! Zrozumiecie to po lekturze tej książki. Prócz tego przeczytacie m.in. o rejestracjach samolotów, sytuacjach kryzysowych i katastrofach lotniczych. Dowiecie się, dlaczego na każdych 100 miejsc sprzedaje się120 (!) biletów i czy tanie linie są naprawdę tanie.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 560
- 241
- 175
- 14
- 13
- 10
- 7
- 7
- 6
- 6
Opinia
Miło, lekko napisana laurka dla Lotu widzianego z punktu widzenia prezesa. Wszystkie procedury są restrykcyjnie przestrzegane, każde zadanie jest niezwykle skomplikowane a pracownicy, z którymi stykał się autor są niezwykle kompetentni. No może za wyjątkiem związków zawodowych, które mogą nie rozumieć znaku czasów i nie zgadzać się na ograniczanie przywilejów (autor ani słowem nie wspomniał o ewentualnym ograniczaniu przywilejów kierownictwa firmy). Podobnego podejścia jest więcej, gdy na przykład ze zrozumieniem podchodzi do rozpisania na bilecie lotniczym co ile kosztuje (podatki, opłaty lotniskowe itp.), zupełnie jakby kupując bilet na autobus miejski też oczekiwał, że będzie na nim rozpisane ile miasto płaci za sprzątanie przystanków a ile za papier na bilety komunikacji miejskiej. A w chwile potem się dziwi, że przelot samolotem jest przez ogół społeczeństwa postrzegany inaczej niż na przykład przejazd pociągiem. Oczywiście rozpisanie szczegółów opłat na bilecie lotniczym służyć ma dobru pasażera - ma zrozumieć, że linia lotnicza jest biedniutka a gros opłat wynika ze "złych" i "zewnętrznych" opłat, których linie lotnicze są ofiarą. Ale już szczególna uwaga skierowana na wypadki lotnicze i opóźnienia w odlotach samolotów budzi w nim oburzenie.
Lektura godna polecenia zarówno dla młodszego czytelnika (bardzo przystępny język i wyjaśnienia) jak i osób starszych, zainteresowanych mechanizmami funkcjonowania linii lotniczych (ciekawostki, prawidłowości i zależności). Warto przyglądnąć się liniom lotniczym z drugiej strony.
Miło, lekko napisana laurka dla Lotu widzianego z punktu widzenia prezesa. Wszystkie procedury są restrykcyjnie przestrzegane, każde zadanie jest niezwykle skomplikowane a pracownicy, z którymi stykał się autor są niezwykle kompetentni. No może za wyjątkiem związków zawodowych, które mogą nie rozumieć znaku czasów i nie zgadzać się na ograniczanie przywilejów (autor ani...
więcej Pokaż mimo to