Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Gramatyka języka filmowego

Tłumaczenie: Adolf Forbet
Wydawnictwo: Wojciech Marzec
7,82 (17 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
3
9
3
8
4
7
3
6
3
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Grammar of the film language
data wydania
ISBN
9788392260479
liczba stron
605
język
polski

Wyjątkowa i absolutnie obowiązkowa książka na półce każdego filmowca. Podróż po świecie narracji filmowej, ubrana w formę przystępnego i klasycznego już podręcznika. Książka zawiera wskazówki, które zaznajamiają nas z prawie każdym wyborem, którego dokona reżyser, operator, czy montażysta. Autor za pomocą przejrzystych opisów i ponad 1500 ilustracji przedstawia wizualne formy narracyjne, które...

Wyjątkowa i absolutnie obowiązkowa książka na półce każdego filmowca. Podróż po świecie narracji filmowej, ubrana w formę przystępnego i klasycznego już podręcznika. Książka zawiera wskazówki, które zaznajamiają nas z prawie każdym wyborem, którego dokona reżyser, operator, czy montażysta. Autor za pomocą przejrzystych opisów i ponad 1500 ilustracji przedstawia wizualne formy narracyjne, które pomogą wszystkim związanym z przemysłem filmowym - włącznie z producentami, scenarzystami i animatorami.

 

źródło opisu: http://www.w-wm.pl/gramatyka.php

źródło okładki: http://www.w-wm.pl/gramatyka.php

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 1169
Dociekliwy_Kotek | 2013-08-26
Na półkach: Kultura - X Muza
Przeczytana: sierpień 2013

Dla wszystkich, którym "5 tajników warsztatu filmowego" pozostawiło niedosyt. W przeciwieństwie do książki Mascellego, Arijona nie da się za bardzo czytać jako książki popularnonaukowej, podnoszącej poziom ogólnej wiedzy o filmie (chyba, że ktoś chce się przekonać w teorii, z jakimi wyzwaniami mierzą się twórcy filmu w praktyce), ale dla wszystkich, którzy parają się mniej lub bardziej niezależną reżyserką będzie to pozycja nieoceniona. Ilość szczegółowych omówień niemal każdej sytuacji, z jaką reżyser może spotkać się na planie jest wręcz przytłaczająca. Do tego pełne zrozumienie ułatwiają przystępne szkice i objaśnienia.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Cierń w koronie cz. 1 - Objawienia i omamy

Zaskakująco dobry thriller metafizyczny od twórcy "Będziesz smażyć się w piekle". Bardzo wprawna narracja, ciekawa intryga. Szkoda, że tytuł...

zgłoś błąd zgłoś błąd