Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-60038-10-9
liczba stron
408
słowa kluczowe
wychowanie
język
polski
dodał
mantra

Z recenzji prof. UAM dra hab. Jana Grzesiaka […] Problematyka książki wkracza na szeroki i atrakcyjny, ale zarazem wieloaspektowy obszar życia każdego człowieka. Czyniąc rozważania o edukacji szkolnej i pozaszkolnej Autor książki nie pominął istotnych elementów szeroko pojmowanego wychowania umysłowego. społeczno-moralnego, patriotycznego, estetycznego oraz zdrowotnego dzieci, młodzieży oraz...

Z recenzji prof. UAM dra hab. Jana Grzesiaka

[…] Problematyka książki wkracza na szeroki i atrakcyjny, ale zarazem wieloaspektowy obszar życia każdego człowieka. Czyniąc rozważania o edukacji szkolnej i pozaszkolnej Autor książki nie pominął istotnych elementów szeroko pojmowanego wychowania umysłowego. społeczno-moralnego, patriotycznego, estetycznego oraz zdrowotnego dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Wskazuje na istotne znaczenie i możliwości oddziaływań pedagogicznych wobec młodego pokolenia poprzez celowo zajęcia pozalekcyjne i zajęcia pozaszkolne.

Dokonywanie wszelkich zmian w edukacji pociąga za sobą konieczność dostosowywania się realizatorów tych zmian, czyli przede wszystkim nauczycieli. Jeśli stan gotowości nauczycieli do wdrażania nowych rozwiązań jest niewystarczający istnieje duże prawdopodobieństwo występowania na gruncie praktyki szkolnej przejawów anomii, czyli nierespektowania określonych norm i reguł, które są konieczne dla funkcjonowania danego wycinka rzeczywistości. Profesor dostarcza czytelnikom gruntownych podstaw teoriopoznawczych do edukacji, a szczególnie edukacji pozalekcyjnej i pozaszkolnej.

[…] Wnikliwe wczytywanie się w treść, prawie studiowanie całej książki, prowadzi do refleksji, że Autor jakby na nowo odkrył sedno zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych w dobie społeczeństwa wiedzy. Zajęcia „poza ławką szkolną” stanowią w ujęciu Autora istotny wkład dla wiedzy podmiotu edukacji, służąc doskonaleniu i rozszerzaniu rozmaitych kompetencji zarówno dzieci, młodzieży szkolnej jak i dorosłych. Są więc one zarazem formą aktywności prowadzącą do mistrzostwa zawodowego i zaspokajania indywidualnych potrzeb każdego człowieka. W ten sposób tematyka książki rozprzestrzenia się także na grunt andragogiki i pedeutologii, co czyni recenzowaną książkę wyjątkowo wartościową i aktualną.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 173
wlukatarzynka | 2016-10-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 630
FairyAngel | 2015-10-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Ania | 2014-09-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 340
AniaNika | 2012-02-05
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd