LubimyCzytać.pl
Oficjalna grupa serwisu LubimyCzytać.pl. Poruszamy tutaj kwestie dotyczące serwisu: rozwój, propozycje nowych funkcjonalności, zgłaszanie błędów, wszelkie pytania do administracji i wszystko, co dotyczy serwisu.
871364 czytelników
485 dyskusji
22488 wypowiedziPokaż ostatnią
Zgłoszenia błędów w działaniu strony
liczba postów na stronie: 
książek: 371
ReaderX
30-11-2018 16:21
[Odpowiedź dla LubimyCzytać na wiadomość ze Skrzynki]

Witam.

Odpowiadam na forum ponieważ znalazłem kolejny już niestety problem, który dołącza jako nr. 5) do mojej powyższej listy - nie mogę odpowiedzieć na wiadomości w skrzynce. Tak jakby przycisk Wyślij był zupełnie nieaktywny.

Wracając do pytania i rozwiązania ze Skrzynki:
Niestety - nic się nie zmieniło. Wszystkie opisane przeze mnie problemy pozostały.

Dodatkowo sprawdziłem też działanie przeglądarki w innych, podobnych serwisach (również z grafiką i dużą ilością kontentu) czy nie jest to jakaś usterka w przeglądarce bądź problem w sterownikach. Problemów brak.

Tylko serwis LC od jakiegoś tygodnia mi (i z tego co czytam chyba nie tylko mi) się trochę "zepsuł".

Pozdrawiam

ps. Mam nadzieję, że mimo problemów technicznych moje dane do wysyłki książek dotarły? (Konkurs z "Pękniętą koroną"):) Rzecz jasna skorzystałem z linka i wypełniłem wszystko ale przy obecnych perturbacjach chciałbym się upewnić czy wysyłka moich się powiodła:)
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
03-12-2018 10:32
Dziękujemy za informację.

Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.

Pozdrawiamy serdecznie!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 345
Anne_Joy
01-12-2018 12:41
Mam identyczny problem jak powyższy ReaderX. Między innymi nie mogę odpowiedzieć na prywatną wiadomość o wygranej przeze mnie książce "Oblubienica morza", bo nie działa przycisk Wyślij (udało mi się tylko zapisać adres pod podanym linkiem, ale nie wiem, czy w ogóle dotarł. Mam nadzieję, że tak.). Mam nadzieję, że uda Wam się coś szybko na to zaradzić. Będę wdzięczna za jakąś informację. Pozdrawiam!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
03-12-2018 10:32
Dziękujemy za informację.

Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.

Pozdrawiamy serdecznie!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 1370
Ksychopata
02-12-2018 11:08
Problem z błędem 404 nadal trwa. Nie ma znaczenia przeglądarka internetowa. Nie można edytować, nie można usunąć, nie można dodać recenzji. Jeśli nie wyskakuje błąd 404 z żółtą książką na środku, to następuje przekierowanie na strone główną i koło się zamyka.
Odkryłem, że ten problem występuje gdy z serwisu lubimyczytać korzysta się na urządzeniach z systemem android.
Na komputerze, na Windowsie 7 wszystko jest ok, ale problem z prawidłowym działaniem strony na urządzeniach z androidem ciągle trwa.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
03-12-2018 10:32
Dziękujemy za informację.

Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.

Pozdrawiamy serdecznie!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 345
Anne_Joy
03-12-2018 11:21
Witam!
Niestety nic się nie zmieniło - nadal nie mogę odpowiedzieć na Waszą wiadomość prywatną o wygranej przeze mnie książce. Pozdrawiam!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 371
ReaderX
03-12-2018 14:22
[Odpowiedź na post LubimyCzytać 03-12-2018 10:32]

Witam. Niestety, z tego co widzę - nic się nie zmieniło:(

1)Próba edycji statusu książki kończy się błędem 404(http://lubimyczytac.pl/76937).
2)Próba dodania książki do Biblioteczki (wybór statusu np.Chcę przeczytać) kończy się...brakiem jakiejkolwiek reakcji.
3)Próba odpowiedzi na wiadomość czy zgłoszenia błędu dalej "wyrzuca" na stronę główną.
4)Nadal brak możliwości podglądu/rozwinięcia powiadomień.
5) Nie mogę odpowiedzieć na wiadomości w skrzynce. Tak jakby przycisk Wyślij był zupełnie nieaktywny.

Pozdrawiam i trzymam kciuki za rozwiązanie problemów:]

ps. Mam nadzieję, że moje dane po wygranym konkursie do Państwa dotarły. Jak już mówiłem raz się udało wypełnić formularz z linka
ale czy dotarły? Przy obecnych zawirowaniach nie mam pojęcia:]
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
03-12-2018 15:50
Dziękujemy! Postaramy się możliwie jak najszybciej usunąć problem.

Jeśli chodzi o dane konkursowe - otrzymaliśmy je od Pana.

Pozdrawiamy serdecznie!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
03-12-2018 15:49
Dziękujemy za wszystkie informacje. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Gdy tylko wprowadzimy zmiany, poprosimy po raz kolejny o ich przetestowanie.

Pozdrawiamy serdecznie!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 345
Anne_Joy
04-12-2018 12:46
Witam!

Odpisuję tutaj, bo nie mogę odpowiedzieć na wiadomość od Was w Skrzynce. Niestety te powyższe problemy nadal istnieją. Mam nadzieję, że w końcu wszystko będzie dobrze działało!

PS. Chciałabym w związku z tymi problemami, zwłaszcza ze Skrzynką zapytać, czy mój adres zapisany pod linkiem dotarł do Was poprawnie? (konkurs z "Oblubienicą morza"). Bo jeśli tak, to już nie będę usilnie wysyłać tej odpowiedzi na Waszą wiadomość o wygranej. Bardzo prosiłabym o potwierdzenie. Dziękuję ślicznie!
Ania.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
04-12-2018 13:58
Otrzymaliśmy Pani wiadomość z danymi konkursowymi, dziękujemy.

Pracujemy nad usunięciem problemów, prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 345
Anne_Joy
05-12-2018 12:04
Witam!

Czasowo korzystam z Waszego portalu na urządzeniu mobilnym, bo nie mam teraz dostępu do laptopa. Może to o to w tym chodzi, że problemy występują właśnie na urządzeniach mobilnych. Nie wiem.
W każdym razie mam nadzieję, że moje drugie dane konkursowe też dotarły (konkurs ze "Stuleciem Winnych").
Pozdrawiam Was serdecznie:)
Ania.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 3447
FannyBrawne
06-12-2018 14:11
Dzień dobry,

Próbuję dodać dwa cytaty z książki Genialna przyjaciółka Genialna przyjaciółka(pod tym wydaniem), ale wyświetla mi się informacja, że cytat już istnieje, chociaż nie ma go na liście. Czy to jakiś nagły błąd strony czy może raczej mój?
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
07-12-2018 09:14
Dziękujemy za zgłoszenie.

Prosimy o przesłanie treści cytatu, sprawdzimy, dlaczego pojawia się komunikat.

Pozdrawiamy serdecznie!
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 213
Daria
11-12-2018 19:30
Witam, mam problem z dodaniem daty i oceny do książki. Książka dodaje mi się jako przeczytana wskakuje na półki, ale nie mogę dodać daty
Książka http://lubimyczytac.pl/ksiazka/213915/podroz-quot-wedrowca-do-switu-quot
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
12-12-2018 13:05
Dziękujemy za zgłoszenie.

Proszę spróbować całkowicie usunąć książkę z biblioteczki, a następnie dodać ją ponownie. Czy wtedy data zapisuje się poprawnie?
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
Aby napisać wypowiedź musisz być zalogowany. Logowanie
zgłoś błąd zgłoś błąd