LubimyCzytać.pl
Oficjalna grupa serwisu LubimyCzytać.pl. Poruszamy tutaj kwestie dotyczące serwisu: rozwój, propozycje nowych funkcjonalności, zgłaszanie błędów, wszelkie pytania do administracji i wszystko, co dotyczy serwisu.
871364 czytelników
485 dyskusji
22488 wypowiedziPokaż ostatnią
Zgłoszenia błędów w działaniu strony
liczba postów na stronie: 
książek: 131
Rumburako
27-11-2018 17:14
Jestem nowym użytkownikiem. Dodaję książki do półki "Przeczytane" (dodałem 18 książek przeczytanych w 2018 r.), ale widzę, że statystyka w polu "Przeczytane" nadal pokazuje 0. Statystyka dla półek "Teraz czytam" i "Chcę przeczytać" działa.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 1342
Monika
27-11-2018 22:52
Podobno statystyki aktualizują się z poślizgiem, sprawdź za 24 godziny i zobacz czy nadal się nie poprawiły.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 1342
Monika
28-11-2018 01:54
Występuje jakiś problem w komunikacji pomiędzy użytkownikami a przedstawicielami LC. Piszę kilkoma kanałami, a okazuje się, że tylko tutaj ktoś odpowiada, więc powtórzę tutaj.

W konkursie rozstrzygniętym 3 sierpnia tego roku przyznano nagrody, ale dotąd ich nie przysłano.
12.09.2018 w wątku konkursowym zaniepokojona zapytałam, czy do kogoś książki dotarły, po paru dniach otrzymałam jedną odpowiedź negatywną, po kilku kolejnych
23.09.2018 w odpowiedzi na PW z zawiadomieniem o wygranej wysłałam zapytanie do LC: "Witajcie i pomóżcie,
jak pisałam już w wątku konkursowym, książki wciąż do mnie nie dotarły, a z odzewu pod moim wpisem wiem, że nie tylko do mnie. Coś wiadomo? Wydawnictwo potrzebuje więcej czasu, czy wystąpił jakiś problem z RODO lub z formularzem podawania danych do wysyłki? Bo od początku wyglądał mi z lekka podejrzanie, po pierwsze prócz ulotnego napisu na ekranie nie miałam trwalszego żadnego potwierdzenia tego, że formularz wypełniłam i wysłałam, a po drugie po jego wysłaniu zobaczyłam informację, że dane zostaną przekazane sponsorowi nagrody w dniu lub do dnia, dokładnie nie pamiętam, dość odległego od ówczesnego "dzisiaj".
Coś poszło nie tak? Jest jeszcze nadzieja i wystarczy uzbroić się w cierpliwość, czy książki już przepadły?"

24.09.2018 LC odpowiedziało:

Pani Moniko,
niestety nadal czekamy na rozwiązanie kwestii powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnych z RODO. Formularz, który wydał się Pani podejrzany, jest bezpieczną formą zbierania danych od laureatów. Cały proces przebiegł poprawnie. Gdy tylko otrzymamy wiadomość o wysyłce nagród - skontaktujemy się z laureatami.

Pozdrawiamy,
Zespół LC


Odczekałam trochę czasu.
21.10.2018 ponownie przypomniałam się w wątku konkursowym.
22.11.2018 ponownie przypomniałam o sprawie w wątku konkursowym, ponadto
22.11.2018 przypomniałam się poprzez PW, w tym samym wątku, z którego korzystałam poprzednio, rozpoczętym powiadomieniem o wygranej: "Upłynął kolejny miesiąc, a książek wciąż nie widziałam..."
Ostatnio znów wygrałam jakiś konkurs, więc przy okazji w odpowiedzi na zawiadomienie o wygranej
24.11.2018 napisałam: "Dzięki bardzo, ciekawe, czy tym razem książka przyjdzie, bo na poprzednią nagrodę czekam od sierpnia..."

Prócz zacytowanej powyżej odpowiedzi z 24.09.2018 nikt z LC nigdy więcej się w sprawie nie odezwał, prócz moich wpisów zarówno w wątku konkursowym, jak i w korespondencji poprzez PW panuje całkowita cisza, tak jakby nikt z Zespołu LC nowych wpisów w starych forumowych wątkach nie czytał, a PW nie odbierał.

Kolejne potwierdzenie problemów komunikacyjnych mam w związku z innym konkursem, którego LC jest tym razem tylko jednym ze współorganizatorów. W Konkursie z Czytaj PL jest błąd polegający na tym, że regulamin dopuszcza dowolną liczbę zgłoszeń przesłanych przez tego samego uczestnika, natomiast formularz wysyłania tych zgłoszeń nie akceptuje drugiego zgłoszenia z podaniem tego samego adresu email.
22.11.2018, w czwartek przed świtem, zgłosiłam to w wątku pod artykułem promującym konkurs. Brak odzewu, a mieli na to przed weekendem całe dwa dni robocze.
25.11.2018, w niedzielę, zgłosiłam to w niniejszym wątku oraz wysłałam w tej sprawie email na adres kontaktowy konkursu konkurs@lubimyczytac.pl
Odpowiedzi, ale za to niemal natychmiastowej, bo już w poniedziałek, doczekałam się tylko tutaj, spojrzyjcie kilka wpisów w górę, niestety za odpowiedzią nie poszło żadne skuteczne działanie, bo dzisiaj formularz zgłoszeniowy nadal nie akceptuje żadnego z dwóch moich adresów mailowych, których już użyłam w tym konkursie w poprzednich dniach.

Co to za paraliż komunikacyjny? Dlaczego nie otrzymuję odpowiedzi na PW, email ani w starym wątku konkursowym, dlaczego odpowiedzi pojawiają się tylko tutaj, a jak nawet się pojawią, to nie towarzyszy im rozwiązanie problemu, a tylko pusta obietnica tego rozwiązania, bez szacunkowej nawet daty realizacji?

Czy ja i inni otrzymamy kiedyś książki, które podobno wygraliśmy?
Kiedy, jeśli w ogóle, możemy się ich spodziewać?

Czy kwestie techniczne w konkursie z Czytaj PL zostaną rozwiązane, by mógł być dalej realizowany zgodnie z regulaminem?
Jeśli tak, to kiedy?
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 665
Kubencjusz_z_Angmaru
28-11-2018 03:46
hmm... no nieciekawa sytuacja. dlatego jestem taki nieufny konkursom internetowym.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 6650
Pani_Kultura
28-11-2018 12:17
Mam status bibliotekarki, a zauważyłam, że już od jakiegoś czasu nie mogę podpinać książek, jeśli są jakieś duble, tak jak tutaj. Wcześniej postanowiłam poczekać, bo myślałam, że to może chwilowy błąd, ale niestety mam go nadal.
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4804919/listy-do-utraconej
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4803150/listy-do-utraconej
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 739
norimenai
28-11-2018 13:17
To nie błąd. Ta pierwsza jest już oznaczona jako duplikat, więc to normalne, że jej nigdzie nie podepniesz. Po prostu usuń ją ze swojej biblioteczki, bo na liście książek autorki ta wersja już nie widnieje.

(Inna sprawa, że duplikaty powinny z automatu znikać również z biblioteczek, a nie tylko z listy dorobku danego autora. A użytkownikowi powinien wyświetlić się komunikat o tym, by mógł...
To nie błąd. Ta pierwsza jest już oznaczona jako duplikat, więc to normalne, że jej nigdzie nie podepniesz. Po prostu usuń ją ze swojej biblioteczki, bo na liście książek autorki ta wersja już nie widnieje.

(Inna sprawa, że duplikaty powinny z automatu znikać również z biblioteczek, a nie tylko z listy dorobku danego autora. A użytkownikowi powinien wyświetlić się komunikat o tym, by mógł ewentualnie dodać prawidłową wersję).
pokaż więcej
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 371
ReaderX
28-11-2018 14:16
Witam. Od kilku dni przy próbie edycji książki (zmiana statusu z "teraz czytam" na "przeczytane" lub "usuń") ale także gdy chcę dodać książkę (teraz czytam) wyskakuje mi błąd 404, (http://lubimyczytac.pl/76937).
Próba skorzystania z odnośnika do zgłoszenia błędu też nie działa - powoduje powrót na stronę główną dlatego piszę o tym w tym dziale.
Czy to tylko ja mam taki problem? A może serwis akurat wprowadza jakieś zmiany i stąd chwilowe niedogodności? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
29-11-2018 09:19
Opisany problem wygląda jakby przeglądarka nie była w stanie w pełni skontaktować się z serwisem (zapisała w pamięci błędne informacje i w związku z tym nie pobiera aktualnych).
Proszę spróbować zalogować się w trybie incognito przeglądarki i spróbować wtedy edytować książkę w biblioteczce lub zgłosić błąd - czy wtedy obie funkcje działają prawidłowo?
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 1370
Ksychopata
29-11-2018 12:39
Witam...
Coś dziwnego dzieje się z serwisem... Próbując edytować jedną z książek, do której chciałem dodać opinię, wyskakuje mi na środku jakiś błąd, książka, a poniżej informacja, że taka strona nie istnieje...
O co w tym wszystkim chodzi. Bo sprawdzając dla pewności jeszcze inne książki z mojej biblioteczki, za każdym razem pojawia się ten sam komunikat. Nie mogę edytować opinii o ksiażce, a nawet jej usunąć jeśli bym chciał. Proszę o informację w tej kwestii, bo jak widziałem po błędach zgłaszanych przez innych użytkowników serwisu, nie tylko u mnie występuje ten problem. Pozdrawiam.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
29-11-2018 12:47
Opisany problem wygląda jakby przeglądarka nie była w stanie w pełni skontaktować się z serwisem (zapisała w pamięci błędne informacje i w związku z tym nie pobiera aktualnych).
Proszę spróbować zalogować się w trybie incognito przeglądarki i spróbować wtedy edytować książkę w biblioteczce - czy wtedy funkcja działa prawidłowo?
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 1370
Ksychopata
29-11-2018 12:54
Przed chwilą dostałem od państwa poniższą wiadomość, na którą nie mogę odpowiedzieć, bo kliknięcie odpowiedzi przekierowuje mnie na stronę główną...
Państwa sugestia, by spróbować zrobić to samo w trybie incognito skutkowała tym samym komunikatem. To musi być coś z serwisem, gdyż ten sam problem zauważyłem nie tylko u siebie. Inni użytkownicy również zgłaszają podobny problem.

"Opisany problem wygląda jakby przeglądarka nie była w stanie w pełni skontaktować się z serwisem (zapisała w pamięci błędne informacje i w związku z tym nie pobiera aktualnych).
Proszę spróbować zalogować się w trybie incognito przeglądarki i spróbować wtedy edytować książkę w biblioteczce - czy wtedy funkcja działa prawidłowo?
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 1370
Ksychopata
29-11-2018 12:54
Przed chwilą dostałem od państwa poniższą wiadomość, na którą nie mogę odpowiedzieć, bo kliknięcie odpowiedzi przekierowuje mnie na stronę główną...
Państwa sugestia, by spróbować zrobić to samo w trybie incognito skutkowała tym samym komunikatem. To musi być coś z serwisem, gdyż ten sam problem zauważyłem nie tylko u siebie. Inni użytkownicy również zgłaszają podobny problem.

"Opisany problem wygląda jakby przeglądarka nie była w stanie w pełni skontaktować się z serwisem (zapisała w pamięci błędne informacje i w związku z tym nie pobiera aktualnych).
Proszę spróbować zalogować się w trybie incognito przeglądarki i spróbować wtedy edytować książkę w biblioteczce - czy wtedy funkcja działa prawidłowo?
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
30-11-2018 12:09
Postaramy się w ciągu najbliższych kilku minut odświeżyć wszystkie skrypty na stronie, aby przeglądarka mogła je jeszcze raz poprawnie pobrać.

Będziemy wdzięczni za odpowiedź, czy problem w dalszym ciągu występuje.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 371
ReaderX
29-11-2018 15:08
[Do administracji/moderatorów strony]

Zgodnie z sugestią zalogowałem się w trybie incognito i problem pozostał - nadal występuje błąd 404, brak możliwości edycji statusu książki + to co zgłasza użytkownik KSYCHOPATA - nie można odpowiedzieć na wiadomość. Spróbowałem też "wyczyścić" przeglądarkę z ciasteczek itp. i zalogować się "na czysto" - ten sam rezultat. Chyba jednak coś się dzieje z serwisem LC.

ps. Zauważyłem jeszcze jeden "drobiazg" - nie mogę odczytać Powiadomień (kliknięcie na nie nie skutkuje ich rozwinięciem). Niby drobiazg ale...
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 2044
LubimyCzytać
30-11-2018 12:09
Postaramy się w ciągu najbliższych kilku minut odświeżyć wszystkie skrypty na stronie, aby przeglądarka mogła je jeszcze raz poprawnie pobrać.

Będziemy wdzięczni za odpowiedź, czy problem w dalszym ciągu występuje.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 400
Sza_lala
30-11-2018 09:49
Cześć, jak próbuje dodać książkę do przeczytanych to otwiera mi się takie okienko gdzie nie wyświetla się cała zawartość i nie mogę dodać daty przeczytania i opisu. Nie mogę też go przesunąć ani zmienić rozmiaru. Przesyłam link do zrzutu ekranu:
https://www.screencast.com/t/o8K2BCtOO
Moja przeglądarka to Chrome 70.0.3538.110
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
książek: 371
ReaderX
30-11-2018 14:02
[Odpowiedź dla LubimyCzytać z 30-11-2018 12:09]

Witam. Niestety, nic się nie zmieniło:(

1)Próba edycji statusu książki kończy się błędem 404(http://lubimyczytac.pl/76937).
2)Próba dodania książki do Biblioteczki (wybór statusu np.Chcę przeczytać) kończy się...brakiem jakiejkolwiek reakcji.
3)Próba odpowiedzi na wiadomość czy zgłoszenia błędu dalej "wyrzuca" na stronę główną.
4)Nadal brak możliwości podglądu/rozwinięcia powiadomień.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
Aby napisać wypowiedź musisz być zalogowany. Logowanie
zgłoś błąd zgłoś błąd