forum Grupy użytkowników Świat książek
Książki, które czytamy z zapartym tchem.
odpowiedzi [499]
' Noc Kapłanów ' Krzysztofa Kotowskiego. Genialna książka!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Książek od których nie mogłam się oderwać było wiele ale jeśli trzeba jakieś wybrać powiedziałabym, że byłyby to powieści Agathy Christie. Zawsze wiedziałam, że jak się do jakiejś zabiorę to nie będzie sie dla mnie nic liczyło dopóki nie dowiem się kto zabił (tylko raz udało mi się zgadnąć:). Poza tym byłby jeszcze dzieła Sapkowskiego, Browna oraz Kańtoch.
Muszę tu dodać,...
Niesamowite ksiazki , ktore czytalam to : " Klucz Sary", " Kwiaty na poddaszu"( teraz szukam drugiej czesci - platki na wietrze), " Mniej niz zero" - to z serii smutnych i dajacych do myslenia. Z weselszych polecam " Wszyscy mezczyzni mojego kota", " jestem nudziara".. Od tych ksiazek ciezko sie oderwac...Zapomina sie o calym swiecie i zanurza w calkiem inny swiat...POLECAM!!!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Miewam tak, że nie mogę się doczekać, jak dana historia się skończy. Oj, czasami tak mnie korci, by zajrzeć na ostatnią stronę. Ale... nie. NIE! Choćby nie wiem, co - nie zajrzę. To - wg mnie - oszukaństwo i... pozbawienie siebie całej zabawy z czytania książek.
Staram się też najpierw czytać książki, a potem oglądać ich ekranizacje. Wolę samodzielnie w...
Gra o Ferrin
Tam gdzie spadają Anioły
Cień wiatru
"Cień wiatru" Zafona, nie mogłam się doczekać aż skończę pracę i zatopię się w książce. Z wypiekami, szaleństwem w oczach przeczytałam trylogię Cassandry Clare - "Dary Anioła". Mocno mnie przyszpilił ostatni Harry Potter, chwilami emocje mnie przerastały. W młodości przeżywałam książki o Emilce autorstwa L.M. Montgomery.
"Coś niebieskiego" Emily Giffin, ledwo zaczęłam i...
Markus Zusak: "Złodziejka książek". Ciężko mi ją w ogóle określić. Ale polecam z całą pewnością. :))
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
"Cień wiatru"
"Dziecko Rosemary"
"Pianistka"
Każda z tych książek wciąga i każda z innego powodu :)
Świat inkwizytora stworzony przez Jacka Piekarę , Ani słowa prawdy również ten sam autor, Kłopoty w Hamdirholm Świdziniewskiego i oczywiście cykl Świata Dysku Pratchetta - te książki mają moje ulubione połączenie masę humoru z ciekawą fabułą po męczącym dniu odrywają od człowieka zmęczenie i człowiek prawdziwie może odpocząć po lekturze przemyśleń bohaterów tychże książek.
...
Napewno wiekszosc ksiazek Jefferego Deavera,szczególnie
"Kolekcjoner kości",oprócz tego, ostatnio zafascynowała mnie
twórczość Marqueza.