forum Grupy użytkowników Świat książek
Lista smiesznych ksiazek
odpowiedzi [199]
"Ja, Diablica" - dla mnie było dużo śmiechu, zwłaszcza z Belethem.
"Póki pies nas nie rozłączy" - właśnie czytam i niektóre określenia są naprawdę zabawne, w ogóle książka pełna humoru :)
1 autostopem-przez-galaktyke oraz pozostałe 4 tomy tej trylogii
2 w-tyl-zwrot-pani-lot i inne tego autora
3 lesio i dzikie-bialko
4 Terry Pratchett i jego dyski
5 Eugeniusz Dębski vel Owen Yeates
...
Jeśli już o Chmielewskiej mowa to ja dorzucam "Całe zdanie nieboszczyka". Nie pamietam ile razy już ją czytałam i wciąż mnie bawi. I może jeszcze "Arbuz" Marian Keyes
Zapomniałam o Marian Keyes - tak! Bardzo ją lubię, jeszcze się nie zawiodłam na żadnej z jej powieści.
Jeśli już o Chmielewskiej mowa to ja dorzucam "Całe zdanie nieboszczyka". Nie pamietam ile razy już ją czytałam i wciąż mnie bawi. I może jeszcze "Arbuz" Marian Keyes
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
"Wszystko czerwone" i "Lesio" Chmielewskiej - dla mnie to szczyt szczytów.
Uwielbiam też "Boczne drogi" za tatusia.
Wątki mamusi w "Autobiografii" - też zaśmiewałam się do łez.
W ogóle polecałabym wczesną Chmielewską.
Z nowości to coś też mi się kołacze. "Kudłata" Doroty Berg? Nie jestem pewna, ale chyba tak.
Czekam na Wasze pomysły, bo lubię się pośmiać nad książką:)
kolejność przypadkowa:
1. Błazen - Christopher Moore i inne tego autora
2. Straż! Straż! - Terry Pratchett i inne tego autora
3. Opowieści z Wilżyńskiej Doliny - Anna Brzezińska
4. Szmira - Charles Bukowski
5. Dożywocie - Marta Kisiel
6. Brak wiadomości od Gurba - Eduardo Mendoza
7. Polowanie na Perpetuę - Ewa Stec
8. Technomagia i smoki - Marek Utkin (ale to dla...
"Nieszczęsny narzeczony Aurelii" i "Pamiętniki Adama i Ewy" Marka Twaina.
I oczywiście wszystkie książki Joanny Chmielewskiej:)