forum Grupy użytkowników Świat książek
Stosiki, czyli co ostatnio kupiliśmy, dostaliśmy lub wypożyczyliśmy ( listopad 2016 )
odpowiedzi [379]
W tym miesiącu skromnie, w końcu trzeba już zacząć zbierać fundusze na prezenty gwiazdkowe :)
Szóstka Wron (e-book)
Prawdodziejka
Rozjemca
Z biblioteki
Pierwszy śnieg
Kobieta na końcu peronu
Najnowszy zakup, tym razem powrót do epoki napoleońskiej:
W imię Cesarza!!! Kajety kapitana Coignet. Z życia żołnierskiego napoleońskiego gwardzisty
Król Sońka Ósme życie (dla Brilki). Tom 1 Ósme życie (dla Brilki). Tom 2 Historia pszczół kupione :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Konan Destylator
Niebezpieczne kobiety
Dziecko Odyna
Zgnilizna
Wypożyczone :-)
Kupiłam:
Uwikłanie Zbrodnia niedoskonała Jedyny i Niepowtarzalny Ivan Król Prawdodziejka Przebudzenie króla
Nowości z października. Najpierw książki papierowe:
Wodnikowe Wzgórze Szóstka Wron Harry Potter i Komnata Tajemnic (wydanie ilustrowane)
Potem ebooki:
Krótka historia siedmiu zabójstw
I moje najnowsze nabytki - czasoumilacze na jesień i zimę :);):
Królowa
Łańcuch Proroka
Bóg pośród ruin
Gwiezdny pył
a okładką Gwiezdnego pyłu się zachwycam - piękne są te nowe wydania książek Gaimana.
Jakiś czas temu nabyłem Nigdziebądź w nowym wydaniu i również zachwycam się tymi okładkami ;) Jeżeli chodzi o Gwiezdny Pył, to widziałem tylko film, ale mam zamiar przeczytać w niedalekiej przyszłości :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Orodin - strasznie dużo nie straciłeś jeśli chodzi o Gwiezdny Pył, dla mnie to jeden z nielicznych przypadków, gdzie film był ciekawszy niż książka, zdecydowanie bardziej zabawny i porywający. Książka też fajna, ale tylko "fajna" a dodatkowo krótka.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postFilm wspominam bardzo dobrze. Akurat był to wieczór wigilijny, więc przytulony do kaloryfera, z choinką za plecami oglądałem razem z całą rodziną. Chciałem zostawić ją sobie na sam koniec (wcześniej Nigdziebądź i Amerykańscy Bogowie), więc liczę, że do tego czasu dużo zapomnę :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Jeśli chodzi o Gwiezdny pył to tez oglądałam tylko film. książkę dopiero mam zamiar przeczytać. Nigdziebądź w tej ślicznej okładce tez mam :)
MAG tak ładnie wydaje teraz książki Gaimana, że warto zebrać kolekcję w takich okładkach. Mam już Amerykańskich bogów w poprzedniej wersji okładkowej, ale kusi mnie ta nowa okładka.
Miłej lektury życzę :) Może dla Ciebie nie okaże się rozczarowująca. Nie mówię, że jest zła, absolutnie, sama mam w domu i przenigdy nie oddam, tyle że jestem tak zakochana w filmie, że po książce spodziewałam się większego wow, bo to zwykle książki podobają mi się bardziej, a tu było na odwrót. Okładki są bombowe i gdybym nie miała tak napiętego planu zakupowego chętnie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
@Villiana mi film też bardzo się podobał. Gdzieś spotkałam się z opinią, że książka jest mroczniejsza.
Co do napiętych planów zakupowych to w pełni rozumiem, ja ostatnio też staram się nie wychodzić poza ścisłą listę zaplanowanych zakupów :)
Przeczytałem dopiero trzy jego książki, ale tak naprawdę to oczarował mnie Ocean na końcu drogi. Sprawił, że zacząłem interesować się pozostałą jego twórczością :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa jestem z kolei pod wrażeniem Sandmana, tyle że to komiksy. Mimo to uważam że warto je poznać, bo są świetne i bardzo klimatyczne.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post@Villiana - póki co do komiksów mnie nie ciągnie, ale podobają mi się zwłaszcza te starsze. To jak były kiedyś rysowane. Z tego co widzę, Sandman ma tą charakterystyczną kreskę, i świetnie to wygląda :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postOcean na końcu drogi faktycznie bardzo dobry. Mi chyba najbardziej podobali się Amerykańscy bogowie, ale ogólnie lubię gaimanowskie klimaty. Mam jeszcze sporo na nadrobienia tego autora.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Z empika i matrasa <3
Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?
Przeznaczenie Violet i Luke'a
Oblivion
Samodzielne studia
Serce z popiołu
Świeżo kupione:
Behawiorysta
Ósme życie (dla Brilki). Tom 1
Ósme życie (dla Brilki). Tom 2
Plutopia. Atomowe miasta i nieznane katastrofy nuklearne