forum Grupy użytkowników Świat książek
Czytelnicze podsumowanie roku 2015
odpowiedzi [279]
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Ja w tym roku przeczytałem aż (chociaż patrząc na inne wpisy to tylko) 36 ksiązek, co jest dla mnie bardzo dużo bo tak naprawde to dopiero w 2015 zacząłem czytac
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
U mnie 25 książek liczonych od mniej więcej początku wakacji. Niewiele, ale nie ma w tym zestawieniu moich książek kierunkowych, bo albo nie czyta się ich w całości (są to zbiorcze wydania artykułów różnych autorów) albo ich tu/na goodreads nie ma [i nie będzie, ponieważ nie ma takiej potrzeby zaśmiecania portali literaturą specjalistyczną].
2015 był rokiem co najmniej...
Po tym roku musiałam kupić półkę, więc był naprawdę udany.
Przeczytałam około 75 książek i mam nadzieję, że w następnym roku będzie ich więcej.
Najlepsze:
Dreszcz 2. Facet w czerni , Angelfall , Chłopiec-duch. Prawdziwa opowieść o cudownym powrocie do życia
W tym roku przeczytałem 59 książek.
Najlepsza przeczytana w tym roku:
Droga królów
Książki "miesiąca"
Styczeń:
Na glinianych nogach
Luty:
Taniec ze smokami, część 1
Marzec
Ex aequo: Diuna 2001:...
Witam w porównaniu z wieloma użytkownikami w/w strony wypadam blado z przeczytanymi książkami było ich ok 30 . Z czego 13 zostało tutaj ocenionych a część z nich opisanych. Dla mnie osobiście najważniejszy jest fakt, że znowu wróciłem do czytania po bardzo długiej przerwie. Na chwilę obecną mam jeszcze do poczytania ok 8-9 zaległych tytułów z 2015 roku. Nie oceniam książek...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
To nie jest jakieś wielkie osiągnięcie, ale jestem zadowolona. 107 książek, w tym kilka grubaśnych: Księgi Jakubowe - Tokarczuk, Dziwna myśl w mej głowie - Pamuka , Wszystko co lśni -Catton, Szczygieł - Tartt. Jak zwykle kilka tytułów było bardzo dobrych lub dobrych (w tym; powyższe), kilka przeciętnych, kilka całkiem do kitu.
Prócz tego co najbardziej lubię (fikcji) i...
105 książek (dwie mniej niż rok temu), w tym sporo naprawdę dobrych, np. eseje literackie Virginii Woolf "Pochyła wieża", "Widnokrąg" Myśliwskiego, "Mała apokalipsa" Konwickiego, "Oddział chorych na raka" Sołżenicyna czy "Nieśmiertelność" Kundery. Cieszy mnie to, że udało mi się przeczytać wiele z mojej listy "chcę przeczytać" :) Najbardziej chyba rozczarował mnie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejnajlepsze w 2015 to :Dziewczyna o siedmiu imionach , Służące , Mścicielka ,Ogród wieczornych mgieł , Klucz Sary , Życie jak w Tochigi. Na japońskiej...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
79 książek, jedna mniej niż w zeszłym roku :)
Najfajniejsze:
Domofon
Służące
Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków
Świat równoległy
Największe rozczarowanie - Dotyk Julii, strasznie mdłe.
...