forum Grupy użytkowników Hyde Park
Seriale, seriale, seriale
odpowiedzi [530]
Ja preferuję seriale fantastyczne, kosmiczne i bardzo zakręcone choć nie pogardzę też ciekawą obyczajówką.
Obecnie wkręcony jestem w seriale: "Wynonna Earp" oraz "Nie z tego świata (Supernatural)"
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Widzę podobne serialowe zainteresowania tj fantasy i trochę młodzieżówki :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postOstatnio w jeden wieczór obejrzałam Netflixowego Wiedźmina, teraz dla porównania oglądam starą, polską wersję... Jak się przymknie oko na gumowe potwory i kiepskie animacje to całkiem spk film ;) Poza tym seriale w których byłam zakochana to: Opowieść Podręcznej oraz Peaky Blinders :3
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Nie jestem fanką filmów i seriali. Jedyny, mój wyjątkowy i ukochany, który ciągle oglądam to brytyjskie sci-fi Doctor Who.
Kilka miesięcy temu oglądałam Lucyfera, dość głupi, lecz wciągający. Gdy byłam młodsza i jeszcze nie unikałam telewizji jak ognia, zdarzało mi się obejrzeć jakieś polskie Ranczo czy Rodzinę Zastępczą .
Zastanawiam się czy powinnam dać szansę innym,...
Moc dawnych "Gwiezdnych wojen" powróciła w serialu "The Mandalorian".
Serial "The Mandalorian" opowiada o samotnym łowcy głów, który przemierza najdalsze zakątki galaktyki, z dala od władzy Nowej Republiki.
Ekranizacja posiada klimat pierwszych epizodów "Gwiezdnych wojen" w reżyserii George'a Lucasa. Jeżeli jesteście ich fanami, zapewne przypadnie Wam do gustu.
Ponadto,...
Tylko że tematem głównym tutaj jest:
"Jakie oglądacie? Czy śledzicie na bieżąco wszystkie odcinki czy też wszystkie naraz?"
a nie robienie reklamy ;)
To nie reklama, a moje polecenie tego serialu. Mam sposobność oglądania go na bieżąco, więc wydaje mi się, że moja wypowiedź pasuje do tematu.
Jeżeli wzięłaś to za reklamę, to zapewniam Cię, że nie taki był mój zamiar.
Nowy sezon serialowy, czas więc na nową wypowiedź:).
Jestem zachwycona nowym serialem na Polsacie- "Zawsze warto". Z każdym odcinkiem wciągam się coraz bardziej.Serial o trzech, silnych na różne sposoby, kobietach. Polecam.
Ciekawy jest też powrót "39 i pół" po tylu latach.
Czekam z niecierpliwością na drugi sezon "Pod powierzchnią".
Ostatnio jest dużo nowych polskich seriali kryminalnych naraz. Oglądam na różnych kanałach, część nagrywam i uważam, żeby się nie pogubić. A więc "Znaki" na AXN,"Pod powierzchnią" na TVN, całkiem niezły, "Nielegalni" na Canal +, no i nowość- "Ślepnąc od Świateł" na HBO. W tym ostatnim, którego wyemitowano dopiero pierwszy odcinek jest bardzo słaby dźwięk i prawie nic nie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Kiedyś już wypowiadałam się w tym wątku, ale jako że jest sporo nowości serialowych w tym sezonie, postanowiłam zrobić to jeszcze raz. Wczoraj obejrałam drugi odcinek "Pod powierzchnią" i jestem absolutnie zachwycona. Super serial i obsada. Taki filmowy.
Do gustu przypadł mi też "Ślad", to tak bardziej rozrywkowo, ale dobry kryminalny serial i również świetna obsada....
Ostatnio odświeżam sobie świetny duńsko - szwedzki serial kryminalny "Most nad Sundem". Jeden z najlepszych seriali kryminalnych obecnie, kiedy zewsząd zalewa nas papka w stylu CSI. Serdecznie polecam :) A gdyby ktoś chciał dowiedzieć się czegoś więcej, zapraszam na mojego bloga, gdzie można przeczytać recenzję owego serialu, jak i poczytać ogólnie o skandynawskim kinie,...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Oglądam Pierwszą Miłość, Barwy Szczęścia i M jak Miłość - głównie z przyzwyczajenia :)
Jednak mój ukochany serial, który oglądałam już wielokrotnie to "LOST - Zagubieni".