forum Grupy użytkowników thriller/sensacja/kryminał
sensacje - luźna dyskusja
odpowiedzi [14]
Z czystym sumieniem mogę polecićHarlan Coben czytałam prawie wszystko i bardzo mi sie podobało.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWidzę, że tu kamk "Odwet" Jilliane Hoffman w którymś z pierwszych postów polecała, więc ja dla odmiany odradzę. Kupiłem sobie tę powieść parę lat temu na kiermaszu nad morzem i choć fabuły już za bardzo nie pamiętam, to jedno zapadło mi w pamięć - przez 400 stron nie dzieje się tam kompletnie nic. A jak coś już zaczyna się dziać, to jest to już koniec. Do tego mocno...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejCiężko je dostać bo wydawane były w latach 90-tych i nie były wznawiane :( ja jedną dostałam od taty jak likwidował swoją biblioteczkę a dwie kupiłam na allegro.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kenneth Goddard czytam właśnie jego 3-cią książkę i jestem zachwycona.
Chciałam wam polecić autora
Jeśli wpadnie w moje ręce, to pewnie przeczytam. Opisy brzmią interesująco.
Chciałam wam polecić autora Kenneth Goddard czytam właśnie jego 3-cią książkę i jestem zachwycona.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa też raczej niewiele, choć niedawno w moje ręce wpadło Uwikłanie Zygmunta Miłoszewskiego i muszę powiedzieć, że byłam nim pozytywnie zaskoczona. Książkę czyta się jednym tchem i naprawdę trudno się od niej choć na chwilę oderwać.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postChyba nie czytałam jeszcze polskiej sensacji, czas to zmienić :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPodobno Lilith autorstwa Olga Rudnicka jest świetna. Chyba już jest w sprzedaży, bo "świeżynka".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa skończyłam ostatnio czytać Strzelec i bardzo polecam, teraz czytam Pochodnia zemsty ale jest już mniej wciągająca kto wie może się jeszcze rozkręci :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWiększość pozycji autorstwa Joe Alex/ Maciej Słomczyński przeczytałam już parę lat temu i pamiętam, że również bardzo mi się podobały. W szczególności Zmącony spokój Pani Labiryntu oraz Cicha jak ostatnie tchnienie
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej