rozwiń zwiń

forum Oficjalne O serwisie

Zgłoszenia błędów w działaniu strony

utworzył 11.01.2013 o 14:47

odpowiedzi [7266]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
Anne_Joy 05.12.2018 12:04
Czytelniczka

Witam!

Czasowo korzystam z Waszego portalu na urządzeniu mobilnym, bo nie mam teraz dostępu do laptopa. Może to o to w tym chodzi, że problemy występują właśnie na urządzeniach mobilnych. Nie wiem.
W każdym razie mam nadzieję, że moje drugie dane konkursowe też dotarły (konkurs ze "Stuleciem Winnych").
Pozdrawiam Was serdecznie:)
Ania.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Anne_Joy 04.12.2018 12:46
Czytelniczka

Witam!

Odpisuję tutaj, bo nie mogę odpowiedzieć na wiadomość od Was w Skrzynce. Niestety te powyższe problemy nadal istnieją. Mam nadzieję, że w końcu wszystko będzie dobrze działało!

PS. Chciałabym w związku z tymi problemami, zwłaszcza ze Skrzynką zapytać, czy mój adres zapisany pod linkiem dotarł do Was poprawnie? (konkurs z "Oblubienicą morza"). Bo jeśli tak, to już...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 04.12.2018 13:58
Administrator

Otrzymaliśmy Pani wiadomość z danymi konkursowymi, dziękujemy.

Pracujemy nad usunięciem problemów, prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
LubimyCzytać 03.12.2018 15:49
Administrator

Dziękujemy za wszystkie informacje. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Gdy tylko wprowadzimy zmiany, poprosimy po raz kolejny o ich przetestowanie.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
ReaderX 03.12.2018 14:22
Czytelnik

[Odpowiedź na post LubimyCzytać 03-12-2018 10:32]

Witam. Niestety, z tego co widzę - nic się nie zmieniło:(

1)Próba edycji statusu książki kończy się błędem 404(http://lubimyczytac.pl/76937).
2)Próba dodania książki do Biblioteczki (wybór statusu np.Chcę przeczytać) kończy się...brakiem jakiejkolwiek reakcji.
3)Próba odpowiedzi na wiadomość czy zgłoszenia błędu dalej...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 03.12.2018 15:50
Administrator

Dziękujemy! Postaramy się możliwie jak najszybciej usunąć problem.

Jeśli chodzi o dane konkursowe - otrzymaliśmy je od Pana.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Anne_Joy 03.12.2018 11:21
Czytelniczka

Witam!
Niestety nic się nie zmieniło - nadal nie mogę odpowiedzieć na Waszą wiadomość prywatną o wygranej przeze mnie książce. Pozdrawiam!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ksychopata 02.12.2018 11:08
Czytelnik

Problem z błędem 404 nadal trwa. Nie ma znaczenia przeglądarka internetowa. Nie można edytować, nie można usunąć, nie można dodać recenzji. Jeśli nie wyskakuje błąd 404 z żółtą książką na środku, to następuje przekierowanie na strone główną i koło się zamyka.
Odkryłem, że ten problem występuje gdy z serwisu lubimyczytać korzysta się na urządzeniach z systemem android.
Na...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 03.12.2018 10:32
Administrator

Dziękujemy za informację.

Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Anne_Joy 01.12.2018 12:41
Czytelniczka

Mam identyczny problem jak powyższy ReaderX. Między innymi nie mogę odpowiedzieć na prywatną wiadomość o wygranej przeze mnie książce "Oblubienica morza", bo nie działa przycisk Wyślij (udało mi się tylko zapisać adres pod podanym linkiem, ale nie wiem, czy w ogóle dotarł. Mam nadzieję, że tak.). Mam nadzieję, że uda Wam się coś szybko na to zaradzić. Będę wdzięczna za...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 03.12.2018 10:32
Administrator

Dziękujemy za informację.

Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
ReaderX 30.11.2018 16:21
Czytelnik

[Odpowiedź dla LubimyCzytać na wiadomość ze Skrzynki]

Witam.

Odpowiadam na forum ponieważ znalazłem kolejny już niestety problem, który dołącza jako nr. 5) do mojej powyższej listy - nie mogę odpowiedzieć na wiadomości w skrzynce. Tak jakby przycisk Wyślij był zupełnie nieaktywny.

Wracając do pytania i rozwiązania ze Skrzynki:
Niestety - nic się nie zmieniło. Wszystkie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 03.12.2018 10:32
Administrator

Dziękujemy za informację.

Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
ReaderX 30.11.2018 14:02
Czytelnik

[Odpowiedź dla LubimyCzytać z 30-11-2018 12:09]

Witam. Niestety, nic się nie zmieniło:(

1)Próba edycji statusu książki kończy się błędem 404(http://lubimyczytac.pl/76937).
2)Próba dodania książki do Biblioteczki (wybór statusu np.Chcę przeczytać) kończy się...brakiem jakiejkolwiek reakcji.
3)Próba odpowiedzi na wiadomość czy zgłoszenia błędu dalej "wyrzuca" na stronę...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Sza_lala 30.11.2018 09:49
Czytelniczka

Cześć, jak próbuje dodać książkę do przeczytanych to otwiera mi się takie okienko gdzie nie wyświetla się cała zawartość i nie mogę dodać daty przeczytania i opisu. Nie mogę też go przesunąć ani zmienić rozmiaru. Przesyłam link do zrzutu ekranu:
https://www.screencast.com/t/o8K2BCtOO
Moja przeglądarka to Chrome 70.0.3538.110

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post