forum Oficjalne O serwisie
Zgłoszenia błędów w działaniu strony
odpowiedzi [7260]
Dziękujemy za wszystkie informacje. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Gdy tylko wprowadzimy zmiany, poprosimy po raz kolejny o ich przetestowanie.
Pozdrawiamy serdecznie!
[Odpowiedź na post LubimyCzytać 03-12-2018 10:32]
Witam. Niestety, z tego co widzę - nic się nie zmieniło:(
1)Próba edycji statusu książki kończy się błędem 404(http://lubimyczytac.pl/76937).
2)Próba dodania książki do Biblioteczki (wybór statusu np.Chcę przeczytać) kończy się...brakiem jakiejkolwiek reakcji.
3)Próba odpowiedzi na wiadomość czy zgłoszenia błędu dalej...
Dziękujemy! Postaramy się możliwie jak najszybciej usunąć problem.
Jeśli chodzi o dane konkursowe - otrzymaliśmy je od Pana.
Pozdrawiamy serdecznie!
Witam!
Niestety nic się nie zmieniło - nadal nie mogę odpowiedzieć na Waszą wiadomość prywatną o wygranej przeze mnie książce. Pozdrawiam!
Problem z błędem 404 nadal trwa. Nie ma znaczenia przeglądarka internetowa. Nie można edytować, nie można usunąć, nie można dodać recenzji. Jeśli nie wyskakuje błąd 404 z żółtą książką na środku, to następuje przekierowanie na strone główną i koło się zamyka.
Odkryłem, że ten problem występuje gdy z serwisu lubimyczytać korzysta się na urządzeniach z systemem android.
Na...
Dziękujemy za informację.
Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.
Pozdrawiamy serdecznie!
Mam identyczny problem jak powyższy ReaderX. Między innymi nie mogę odpowiedzieć na prywatną wiadomość o wygranej przeze mnie książce "Oblubienica morza", bo nie działa przycisk Wyślij (udało mi się tylko zapisać adres pod podanym linkiem, ale nie wiem, czy w ogóle dotarł. Mam nadzieję, że tak.). Mam nadzieję, że uda Wam się coś szybko na to zaradzić. Będę wdzięczna za...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Dziękujemy za informację.
Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.
Pozdrawiamy serdecznie!
[Odpowiedź dla LubimyCzytać na wiadomość ze Skrzynki]
Witam.
Odpowiadam na forum ponieważ znalazłem kolejny już niestety problem, który dołącza jako nr. 5) do mojej powyższej listy - nie mogę odpowiedzieć na wiadomości w skrzynce. Tak jakby przycisk Wyślij był zupełnie nieaktywny.
Wracając do pytania i rozwiązania ze Skrzynki:
Niestety - nic się nie zmieniło. Wszystkie...
Dziękujemy za informację.
Wprowadziliśmy dziś kilka zmian w serwisie w celu poprawienia działania serwisu. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy problem w dalszym ciągu występuje.
Pozdrawiamy serdecznie!
[Odpowiedź dla LubimyCzytać z 30-11-2018 12:09]
Witam. Niestety, nic się nie zmieniło:(
1)Próba edycji statusu książki kończy się błędem 404(http://lubimyczytac.pl/76937).
2)Próba dodania książki do Biblioteczki (wybór statusu np.Chcę przeczytać) kończy się...brakiem jakiejkolwiek reakcji.
3)Próba odpowiedzi na wiadomość czy zgłoszenia błędu dalej "wyrzuca" na stronę...
Cześć, jak próbuje dodać książkę do przeczytanych to otwiera mi się takie okienko gdzie nie wyświetla się cała zawartość i nie mogę dodać daty przeczytania i opisu. Nie mogę też go przesunąć ani zmienić rozmiaru. Przesyłam link do zrzutu ekranu:
https://www.screencast.com/t/o8K2BCtOO
Moja przeglądarka to Chrome 70.0.3538.110
[Do administracji/moderatorów strony]
Zgodnie z sugestią zalogowałem się w trybie incognito i problem pozostał - nadal występuje błąd 404, brak możliwości edycji statusu książki + to co zgłasza użytkownik KSYCHOPATA - nie można odpowiedzieć na wiadomość. Spróbowałem też "wyczyścić" przeglądarkę z ciasteczek itp. i zalogować się "na czysto" - ten sam rezultat. Chyba jednak...
Postaramy się w ciągu najbliższych kilku minut odświeżyć wszystkie skrypty na stronie, aby przeglądarka mogła je jeszcze raz poprawnie pobrać.
Będziemy wdzięczni za odpowiedź, czy problem w dalszym ciągu występuje.
Przed chwilą dostałem od państwa poniższą wiadomość, na którą nie mogę odpowiedzieć, bo kliknięcie odpowiedzi przekierowuje mnie na stronę główną...
Państwa sugestia, by spróbować zrobić to samo w trybie incognito skutkowała tym samym komunikatem. To musi być coś z serwisem, gdyż ten sam problem zauważyłem nie tylko u siebie. Inni użytkownicy również zgłaszają podobny...
Postaramy się w ciągu najbliższych kilku minut odświeżyć wszystkie skrypty na stronie, aby przeglądarka mogła je jeszcze raz poprawnie pobrać.
Będziemy wdzięczni za odpowiedź, czy problem w dalszym ciągu występuje.