forum Oficjalne O serwisie

Zgłoszenia błędów w działaniu strony

utworzył 11.01.2013 o 14:47

odpowiedzi [7259]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
konto usunięte
14.03.2017 23:13
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Ytr0001 15.03.2017 09:46
Czytelnik

Miałam kiedyś dokładnie tak samo, i to kilka razy. Wydaje mi się, że jak znajomy się zaloguje, to wtedy jego profil "wraca", ale tak czy inaczej taka sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Wiedenka 15.03.2017 10:05
Bibliotekarka

Mam ten sam problem.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
konto usunięte
15.03.2017 10:24
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

LubimyCzytać 15.03.2017 12:36
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. W wiadomości prywatnej przesłaliśmy pytanie odnośnie błędu.
Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Socjoświr 13.03.2017 23:08
Czytelnik

Mam wrażenie że dodawane przeze mnie plusy pod opiniami o książce nie zapisują się w serwisie. Po odświeżeniu strony pod opinią jest liczba plusów sprzed dodania plusa przeze mnie i ponownie mam możliwość dodania plusa...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 14.03.2017 14:59
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. W wiadomości prywatnej przesłaliśmy kilka pytań odnośnie błędu.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Ytr0001 13.03.2017 17:37
Czytelnik

Pod różnymi książkami nie wyświetlają się osoby, które obserwuję, a które mają daną książkę w biblioteczce. Zwyczajnie zniknęła część strony nazwana "Obserwowani czytelnicy" na stronie poszczególnych książek.

Już kiedyś miałam taki problem, poproszono mnie wtedy o podanie kilku przykładów, więc zrobię to już teraz sama z siebie. Otóż:
książkę spod linku
...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Monika 13.03.2017 18:16
Czytelnik

W przypadku ostatnim problem nie może być bardzo stary, bo książka na mojej półce wylądowała niedawno, 10.03.2017. I nie ma opinii, jest tylko ocena, bo im książka lepsza, tym trudniej coś konstruktywnego o niej napisać :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ytr0001 13.03.2017 18:38
Czytelnik

Sprawdziłam - inne Twoje książki też obejmuje, nie tylko "Misję Błazna", a także te dodane na półki koło roku 2013 (na takie przypadkiem trafiłam szukając czegoś dawno dodanego), a to oznacza że równie dobrze mógł powstać przed 10 marca... Choć tak po prawdzie to nie sądzę, strzelałabym że to rzeczywiście było koło 10 lub 11, ponieważ wtedy jeszcze tego nie widziałam, ale...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 14.03.2017 14:54
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Informacja o tym, że tsantsara ma w swojej Biblioteczce książkę http://lubimyczytac.pl/ksiazka/3911974/ostatnie-wyjscie powinna się już wyświetlać prawidłowo (wśród użytkowników obserwowanych).

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ytr0001 14.03.2017 15:01
Czytelnik

Rzeczywiście. Aczkolwiek teraz chyba już wszystko wróciło do normy i we wszystkich książkach wyświetlają się użytkownicy obserwowani przeze mnie.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Marzi 09.03.2017 18:11
Bibliotekarka

Odnośnie Top 100. Gdy zawężam datę wydania do tego roku w wynikach ukazują mi się książki wydane w 2017, a wiec poprawnie. Natomiast gdy zaznaczę poprzedni rok ukazują się książki z 2015 roku. A gdzie rok 2016?
Czy konieczne jest zawężenie okresu analizy do jednego roku? Chciałabym poznać książkę najlepiej ocenioną w serwisie, ale nie w ciągu ostatniego roku, a od...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 10.03.2017 09:32
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie - postaramy się jak najszybciej naprawić usterkę.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Lenka 06.03.2017 22:06
Czytelniczka

Niestety pomimo czyszczenia pamięci podręcznej nadal nie mogę dodać opinii do przeczytanej książki. W żadnej z przeglądarek. Jak długo potrwają jeszcze te utrudnienia?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 07.03.2017 14:14
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. W wiadomości prywatnej poprosimy o nieco więcej szczegółów na temat błędu.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
allison 03.03.2017 20:27
Czytelniczka

Jestem osobą opanowaną i trudno wyprowadzić mnie z równowagi (nawet teściowej i politykom to się nie udaje, a to coś znaczy:)).
Przyznam jednak, że dostaję białej gorączki, gdy jestem wciąż wylogowywana z systemu, gdy notorycznie włącza mi się komunikat, że nie mam dostępu do ...własnego profilu, gdy muszę każdorazowo kopiować każdy wpis (nie zawsze o tym pamiętam), bo nie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 06.03.2017 09:30
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. W wiadomości prywatnej poprosimy o nieco więcej szczegółów na temat błędu.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Stokrotka 03.03.2017 17:34
Czytelnik

Znowu znikły okładki niektórych książek, np. "Sekret zegarmistrza", "Niebezpieczna znajomość".

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 06.03.2017 09:27
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się jak najszybciej naprawić problem z okładkami.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Agussiek 03.03.2017 13:22
Bibliotekarka

Dziękuję za szybką odpowiedź. Zmieniłam ustawienia SSL i działa!!!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Agussiek 03.03.2017 11:25
Bibliotekarka

Od kilku dni nie działa moja wklejka lubimyczytac na bloga na blogspocie (która od lat działała bezbłędnie).
Usunęłam na blogu cały gadżet, dodałam nowy i na nowo wygenerowałam kod do wklejki. Niestety nic to nie pomogło.
Jest tylko puste miejsce (między kontakt mailowy, a archiwum bloga).
Adres bloga: http://www.wedlugagi.blogspot.com

Proszę o pomoc!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 03.03.2017 13:04
Administrator

Problem spowodowany jest szyfrowaniem SSL, które zostało włączone dla systemu Blogspot. Aby widget zaczął działać, należy przełączyć się z https na http.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
motyl43 02.03.2017 19:05
Czytelniczka

Witam, u mnie również nie działają powiadomienia, nie mogę dodać i ocenić książki jako przeczytanej , bo wyskakuje "szeryf". W połowie lutego popsuł mi się czytnik , nie mogłam go uruchomić, zatrzymywał się pasek startowy. Szukając pomocy na stronach i blogach przeczytałam,że jest to wina awarii Amazon Web Services i ich aktualizacji. Mimo, że czytnik odsyłał na stronę...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 03.03.2017 08:31
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Jest to ten sam błąd, co powyższe. Dlatego prosimy o zamknięcie karty z serwisem, następnie o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki. Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się