rozwiń zwiń

forum Oficjalne O serwisie

Zgłoszenia błędów w działaniu strony

utworzył 11.01.2013 o 14:47

odpowiedzi [7260]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
konto usunięte
22.01.2016 20:23
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

LubimyCzytać 25.01.2016 09:40
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Pracujemy nad poprawą działania powiadomień. Prosimy o cierpliwość.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Yumeka 19.01.2016 23:56
Czytelniczka

Mam problem z dodawaniem opinii o przeczytanej książce.
Najpierw "Niekompletność" Gortata wyświetlała stronę "Zaszedłeś za daleko, nie ma takiej strony", ale jakoś udało mi się to przezwyciężyć. Teraz jednak mam podobny problem z "Zaklęci" Mastertona, jakieś stare wydanie - po zatwierdzeniu opinia się nie zapisuje.
Pracuję na Chromie, wyłączyłam AdBlocka, wyczyściłam...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 20.01.2016 09:22
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawdzimy, co może być przyczyną usterki.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Mey-Mey 15.01.2016 12:34
Czytelniczka

Witam.
W serwisie funkcjonuje i żyje własnym życiem mnóstwo wydań tej samej książki. Robi się bałagan, gdy chce się znaleźć własną opinię, a pod książkami, które można wyszukać w wyszukiwarce na głównej stronie ich nie ma. Oto dwa pierwsze z brzegu przykłady z własnej półki:

1. "Milion małych kawałków" J. Frey'a istnieje na Lubimy Czytać w dwóch wydaniach - jedno, które...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 18.01.2016 12:02
Administrator

Dziękujemy za sugestię. Planujemy rozpoczęcie prac związanych z uporządkowaniem wydań, przypisanych do nich ocen i opinii. Z góry dziękujemy za cierpliwość.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Badbishop 13.01.2016 15:45
Czytelnik

Źle działa wyszukiwanie w biblioteczce, przynajmniej według autora, jeśli wyników jest więcej niż jedna strona. Po kliknięciu na [2] lub [Następna] pokazuje się druga strona całej biblioteczki.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 14.01.2016 10:24
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się jak najszybciej naprawić usterkę.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Anna 06.01.2016 11:46
Czytelniczka

Witam!
Jak tam z usuwaniem zgłoszonego błędu? wczoraj rano na chwilę wróciło jakby do normalności, lecz dziś znowu to samo. Mam nadzieję na skuteczną naprawę :))

Anna

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 07.01.2016 09:29
Administrator

Dzień dobry,
pracujemy jeszcze nad jedną drobną usterką przy liczniku plusów.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Anna 04.01.2016 23:15
Czytelniczka

Witam serdecznie.

Ponownie zgłaszam błąd (dwa - trzy miesiące temu był ten sam problem) nie sumowania pkt za dodane opinie czytelników, a wręcz jakby ich odejmowanie. Nie wiem czy to jakiś chwilowa usterka, czy tylko u mnie, czy może dotyczy szerszego grona czytelników.

Pozdrawiam - Anna

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 05.01.2016 09:01
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawdzimy, gdzie tkwi przyczyna błędu.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Zuba 30.12.2015 09:49
Czytelniczka

Od kilku dni mocno szwankuje aplikacja mobilna. Łączy się z internetem ale działają tylko zakładki: szukaj, co nowego i e-booki. Żadna z zakładek powiązanych z kontem (Biblioteczka, znajomi i moje konto) nie działa. Pojawia się informacja: błąd komunikacji. Nie pomaga wylogowanie (nie mogę się z powrotem zalogować), resety i inne standardowe czynności resuscytacyjne.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 30.12.2015 09:56
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Nasi programiści pracują nad usunięciem usterki.

Pozdrawiamy!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zuba 30.12.2015 10:52
Czytelniczka

Odpukać, działa! Dziękuję i pozdrawiam.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Anka 27.12.2015 12:09
Bibliotekarka

System nie liczy plusów za opinie. W ciągu ostatnich 3 dni dostałam 25 plusów za opinie, a w ramce na stronie głównej wciąż mam wartość z 20 grudnia.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 28.12.2015 09:23
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie - postaramy się jak najszybciej naprawić usterkę.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Monika 23.12.2015 14:10
Czytelnik

Coś jest chyba nie tak z powiadomieniami. Z jednego wątku dostałam dwa powiadomienia, a powinnam dostać trzy (dostałam o poparciu i o wypowiedzi w wątku z moim udziałem od jednej osoby, ale nie dostałam o wypowiedzi kolejnej osoby w tym samym wątku).
Nie jest to raczej kwestia czasu, wątpię by powiadomienie miało dopiero do mnie dojść, bo dostałam już kolejne (z innej...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
tsantsara 24.12.2015 16:12
Bibliotekarz

Mam wrażenie, że po naszych zgłoszeniach, iż powiadamianie działa wadliwie (linkowanie do wypowiedzi poprawnie, ale do komentarzy pod wypowiedzią już na koniec/początek wątku), ktoś wpadł na pomysł, żeby sprawę rozwiązać likwidując powiadomienia o odpowiedzi w komentarzach...

Skądinąd ja otrzymuję ostatnio podwójne powiadomienia od jednej wypowiedzi: o tym, że X...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 28.12.2015 09:23
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. W dalszym ciągu pracujemy nad usterką w powiadomieniach - mamy nadzieję, że już wkrótce wszystkie problemy zostaną naprawione.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
tsantsara 29.12.2015 23:21
Bibliotekarz

Chyba wciąż się jeszcze nie udało? To samo jest przy dodawaniu książek do serii: żadna z poniżej wskazanych nazw serii się nie wyszukuje. W konsekwencji trzebaq za każdym razem wpisywać nazwę jako nową. Dobrze, że system nie tworzy za każdym razem nowej serii-jakoś ją rozpoznaje. Ale nie wyszukuje, co powoduje dublowanie - wystarczy drobna różnica: duże/małe litery....

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
tsantsara 22.12.2015 13:37
Bibliotekarz

Chciałbym zwrócić adminom uwagę na błąd, który może generować dublowanie elementów opisu, utrudnia też bibliotekarzom zarządzanie treścią: przy dodawaniu nazwy zyklu wyszukiwarka nie odnajduje już istniejących tytułów cykli - za każdym razem trzeba nazwę zadać jako nową. Jednocześnie przy jakiejkolwiek edycji książki, wcześniejsze dodanie do cyklu zostaje wymazane Za każdym...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać 23.12.2015 09:22
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się możliwie jak najszybciej naprawić usterkę.

Pozdrawiamy serdecznie!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się