Najnowsze artykuły
- ArtykułyRozdajemy 100 książek i konta premium w aplikacji. Konkurs z okazji Światowego Dnia KsiążkiLubimyCzytać2
- ArtykułyCi, którzy tworzą HistorięArnika0
- ArtykułyAkcja recenzencka! Wygraj książkę „Spotkanie“ Agnieszki PtakLubimyCzytać2
- ArtykułyŚwiętujemy Dzień Ziemi 2024. Oto najciekawsze książki dla każdego czytelnikaAnna Sierant18
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Bud Sparhawk
1
6,6/10
Pisze książki: fantasy, science fiction, czasopisma
Ten autor nie ma jeszcze opisu. Jeżeli chcesz wysłać nam informacje o autorze - napisz na: admin@lubimyczytac.pl
6,6/10średnia ocena książek autora
8 przeczytało książki autora
24 chce przeczytać książki autora
0fanów autora
Zostań fanem autoraKsiążki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
Najnowsze opinie o książkach autora
Najlepsze opowiadania science fiction roku 1996 (Tom II) Gene Wolfe
6,6
Drugi tom opowiadań science-fiction i fantasy, bardzo nierówny, od świetnych jak fragment Kirinyagi poprzez słabsze i mało związane z tematyką fantasy, jak choćby to o statkach. Ale mimo wszystko czytało się szybko i sprawnie.
Spoilery:
Zanurzenie
7
Sam pomysł bardzo ciekawy, funkcjonowanie jako inna istota. Trochę kojarzył się z wirtualną rzeczywistością wykorzystywaną w innych opowiadaniach, ale tutaj bardziej rozwinięte, pełniejsze doznanie. Szkoda tylko, że później głównie położono nacisk na akcję i na "spisek", którego w ogóle nie wyjaśniono, jakby powstał jedynie jako imperatyw narratorski.
Trzynaste urojenie
4
Średnie opowiadanie, nic za bardzo z niego nie wynika, nie przyciągnęło uwagi.
Pierwiosnek i cierń
4
Wymęczone opowiadanie, równie dobrze mogło się dziać na ziemskim morzu, wątek SF i Jowisza wręcz zbędny, bo zbyt toporny, opisy typowo z ziemskiej żeglugi, lekko zmodyfikowane.
Cud w Alei Ivar
7
Szkoda, że mało rozbudowane opowiadanie, ale czytało się bardzo przyjemnie, choć motyw wykorzystywany wiele razy w opowiadaniach. Na plus poruszający koniec.
Cena mądrości
7
Dobre, mocne opowiadanie, trochę w klimatach postapo. Surowy klimat i całkiem fajny pomysł, ale koniec skrótowy, za szybko akcja się rozwiązała.
Wyśniona kraina
8
Jeden z rozdziałów z "Kirinyagi", którą przeczytałam w całości. Sama końcówka i bardziej miejskie klimaty, ale bardzo przyjemnie było odświeżyć sobie tę historię.
Znikająca kobieta
6
Krótkie opowiadanie o niewidzialności, w sumie bez większych emocji, ale czytało się sprawnie i szybko, taka historyjka do połknięcia na raz.
Licząc koty w Zanzibarze
6
Całkiem ciekawe opowiadanie, ale nie zapadnie raczej w pamięć. Taka historia na statku.
Konsultant doktora Tilmanna, czyli naukowy romans
5
Średnie opowiadanie, motyw mógłby być ciekawy, ale więcej streszczeń i gadania dla gadania zamiast właściwej akcji i ciekawego przedstawienia historii.