Najnowsze artykuły
- Artykuły„Jednym haustem”, czyli krótka historia opowiadaniaSylwia Stano6
- ArtykułyUwaga, akcja recenzencka. Weź udział i wygraj powieść „Fabryka szpiegów“!LubimyCzytać1
- ArtykułyLubimy czytać – ale gdzie najbardziej? Jakie są wasze ulubione miejsca na lekturę?Anna Sierant27
- Artykuły„Rękopis Hopkinsa”: taka piękna katastrofaSonia Miniewicz2
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Martin O'Brien
1
6,9/10
Pisze książki: literatura piękna
Ten autor nie ma jeszcze opisu. Jeżeli chcesz wysłać nam informacje o autorze - napisz na: admin@lubimyczytac.pl
6,9/10średnia ocena książek autora
83 przeczytało książki autora
31 chce przeczytać książki autora
0fanów autora
Zostań fanem autoraKsiążki i czasopisma
- Wszystkie
- Książki
- Czasopisma
KSIĄŻKI WYBRANE: Na ostro; Mój przyjaciel; Przystań złamanych serc; Jacquot i anioł
6,9 z 51 ocen
113 czytelników 7 opinii
2006
Najnowsze opinie o książkach autora
KSIĄŻKI WYBRANE: Na ostro; Mój przyjaciel; Przystań złamanych serc; Jacquot i anioł Lee Child
6,9
1) LEE CHILD- NA OSTRO: już kiedyś czytałam tę książkę w innym połączeniu ( Reader's Digest poleca: Mocny kryminał ) lecz nie przeszkodziło mi to przeczytać ją ponownie. Lubię serię z Jackiem Reacher. Książka dobra lecz nie najlepsza. 6/10 pkt
2) JOHN GROGAN - MÓJ PRZYJACIEL MARLEY : ta książka to dla mnie wielkie zaskoczenie!!Już dawno nie czytałam takiej książki. Zabawna, wzruszająca,pełna MARLEYA,uśmiałam się do łez. W książce opisano wszystkie dobre i złe strony posiadania w domu psa . Pomimo wielu rozczarowań i trudu , morza cierpliwości ukazano jakim przyjacielem jest pies. GORĄCO POLECAM. 10/10 pkt
3) JILL MARIE LANDIS - PRZYSTAŃ ZŁAMANYCH SERC: tu mam mieszane uczucia, książka fajna ale jak dla mnie to do dopracowania. Początek zapowiadał się znakomicie ale potem coś przygasło. 5/10 pkt
4) MARTIN O'BRIEN - JACQUOT I ANIOŁ: jeszcze nie czytałam jego książek, ale zacznę. Książka dobra, zaciekawiła mnie. Zakończenie ciekawe.Znalazłam całą serię, zapowiadają się dobrze. 7/10 pkt
I dlatego lubię KSIĄŻKI WYBRANE, każdy znajdzie coś dla siebie. Po Cobenie, Kingu , Norze chciałam poczytać coś innego. Właśnie tak kiedyś trafiłam na L.CHILD. A teraz O'brein, czy się sprawdzi- zobaczymy. Do tego wyśmienita książka z Marleyem - osobno bym po nią nie sięgnęła a tu taka niespodzianka!!
KSIĄŻKI WYBRANE: Na ostro; Mój przyjaciel; Przystań złamanych serc; Jacquot i anioł Lee Child
6,9
Nie rozumiem po co łączyć w jednej książce historie tak zupełnie różne gatunkowo. Jako całość pomysł co najmniej dziwny- antologie powinno coś ze sobą łączyć. Sięgnęłam po tą książkę skuszona nazwiskiem Le Child i liczyłam na podobne tematycznie historie. W dodatku są to wersje skrócone i może dlatego wszystkie wydały mi się jakieś... płaskie.
1. Child Lee - "Na ostro" Najlepiej podsumowuje cytat: "Reacher czający się w ciemności. Uzbrojony i niebezpieczny. Reacher niezwyciężony".
2. Grogan John - "Mój przyjaciel" Młode małżeństwo kupuje psa i spędza z nim całe jego życie. Sympatyczne, momentami zabawne, momentami wzruszające.
3. Landis Jill Marie - "Przystań złamanych serc" Samotna wdowa z dwójką dzieci i tajemniczy mężczyzna. Takie sobie bardzo przeciętne i przewidywalne romansidło z odrobiną tajemnicy i historii o duchach.
4. O'Brien Martin - "Jacquot i anioł" Zagadka kryminalna plus zbrodnie z przeszłości i siły nadprzyrodzone.