Rocznik 1965. Autor opowiadań, humoresek, wierszy. Publikuje zarówno w świecie wirtualnym, jak realnym. Do tej pory próbki jego pisarstwa znaleźć można na portalach Fabica Librorum, czy Forum Prozatorskie, Fahrenheit, a także w czasopismach Science Fiction, Fantasy&Horror, ZNAJ, Cegła, Nowy Detektyw. W 2006 roku ukazał się jego debiutancki zbiór opowiadań Serio. Zawodowo copywriter, od ponad piętnastu lat związany z reklamą – autor reklam komercyjnych i społecznych, we wszystkich możliwych formach. W Fabryce Słów, wspólnie z Robertem Cichowlasem debiutują zbiorem opowiadań grozy Sępy.
1. KOMPLEKS KASANDRY - 6/10
2. ROZPRUWACZ - 7/10
3. A CZERWIEC BYŁ PIĘKNY TEGO ROKU - 6/10
4. Z PERSPEKTYWY CZASU - 5/10 - niestety nie do końca zrozumiałem końcówkę.
5. KAROLINA - 5/10
6. SKORODOWANY - 4/10
7. CZERWONY ŚWIAT - 9/10 - kolejne przeczytane przeze mnie bizzaro Mellicka i kolejna petarda :)
8. BIEL ŁABĘDZIA, BIEL ŁABĘDZIA - 4/10
9. W OBRONIE ROGERA HERRINGSA - 3/10
10. EMPATRON - 8/10 - brutalny, ciekawy, wciąga.
11. CIAŁO/KREW - 7/10
12. PORADA - 6/10 - ducha moze zobaczyć tylko ten kto przyczynił się do śmierci dziecka. A psychologa odwiedza dużo duchów dzieci. Krótki, ale mocny.
13. 18+ - 8/10 - wciągnęło mocno. Dużo filmów porno, snuff i morderstw. Pokazane jak filmiki ryją banie.
14. PRZEJŚCIA - 6/10
15. SYRENI ŚPIEW - 7/10 - Nawiązanie do tekstu Lovecrafta. Czy fale rzeczywiście były prawdziwe czy on to wszystko zmyślił na podstawie książki? Dobrze się czytało, Lovecraft w każdej postaci jest dobry ;)
16. OUIJA - 5/10 - Proste jak budowa cepa. Nic nowego.
17. LEGENDA O SLEEPY HOLLOW - 8/10 - dobre, starsze opowiadanie, bez dialogów, mroczne.
Niestety strasznie nierówna kolejna część cyklu. Tylko 4 bardzo dobre opowiadania nie ratują zbioru. Mimo wszystko myślę, że warto, każdy znajdzie coś dla siebie.
1. SPONIEWIERANA - 2/10 - krótkie, słabe, przewidywalne. Napisane chyba tylko po to by nazwisko "Masterton" znalazło się w antologii.
2. MARZENIE - 5/10 - Zwykła historia wakacji, zakończona tragicznie. Operacja głównego bohatera i śmierć rodziców daje niespodziewaną okazję by związać się z nimi na zawsze. Mało horroru, pomysł całkiem dobry.
3. FUTERKA - 9/10 - miazga!!! Brutalny, na temat. Ostre cięcie ;)
4. RADOŚĆ HETMANA - 1/10 - wtf??? Gdzie tu horror? Gdzie sens? W trakcie czytania sprawdzałem czy nie pominąłem żadnych stron ;)
5. DOKTOR, DZIECKO I DUCHY Z JEZIORA - 5/10 - czytałem to drugi raz. Pierwszy w "Wiesz, kiedy umrzesz" z Phantom Books. Zmęczyło mnie troszkę mniej niż za pierwszym razem. Ciężkie te teksty Morta Castle.
6. WYBÓR LUCY - 6/10 - dobra końcówka i zwrot akcji. Odwieczna walka doba ze złem. Nic nie jest tym, czym się wydaje ;)
7. POWIEDZ IM, ŻE KOCHASZ - 6/10 o trudach dorastania w patologicznym społeczeństwie oraz o własnych demonach.
8. GŁÓD - 7/10 - krwawy, ciekawy, za krótki. Dobry pomysł na film.
9. DIABEŁ Z MROCZNEGO LASU - 3/10 - o duchu dzika zabitego w wigilię. Nie moja tematyka ;)
10. AMERYKAŃSKI HORROR - 7/10 - najdłuższe opowiadanie w tej antologii. Długo się czekało na rozkręcenia akcji ale warto było czekać, końcówka krwawa, agresywna, wulgarna.
11. DYNIOGŁOWY - 8/10 - bardzo krótkie, ale mega poyebane w pozytywnym znaczeniu tego słowa :)
Ogólna średnia ocena wszystkich tekstów na 6. Myślę, że warto przeczytać choćby ze względu na kilka opowiadań. 11 cięć z czego 4 maczetą, a 7 plastikowym nożykiem :)