rozwiń zwiń

Wakacyjna przygoda [KONKURS]

LubimyCzytać LubimyCzytać
19.07.2018

Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie to urzekająca komedia: powieść o fałszywym fakirze, który wyrusza w podróż z Indii do Francji po to, aby zrobić zakupy w sklepie IKEA. Podróż, która w wyniku szalonego zbiegu okoliczności przekształca się w bezprecedensową wyprawę po Europie.

Wakacyjna przygoda [KONKURS]

Całe lato bez Facebooka to książka o korpulentnej, czarnoskórej porucznik policji, która zostaje dyscyplinarnie przeniesiona do Nowego Jorku... w stanie Kolorado. Małe miasteczko w odległym zakątku Ameryki, wszechobecny rasizm, brak zasięgu sieci komórkowych. Nic się tu nigdy nie dzieje. Porucznik Agatha Crispies walczy z nudą i żyje nadzieją, że pewnego dnia dostanie w końcu śledztwo dotyczące czegoś ciekawszego niż wiewiórki. Jej życzenia zostają wysłuchane: spokojnym miasteczkiem wstrząsa (wreszcie) seria gwałtownych zbrodni.

Bohaterowie książek przeżywają niezwykłe przygody. Trwające właśnie lato to pora, gdy w zasadzie każdy z nas pakuje plecak, rezerwuje pociąg lub samolot i rusza w nieznane. Wtedy najczęściej odkrywamy nowe miejsca, smaki, poznajemy ludzi. Opowiedzcie nam o najzabawniejszej przygodzie, która przytrafiła się Wam podczas wakacyjnej podróży.

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1600 znaków ze spacjami.

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarze książek „Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i „Całe lato bez Facebooka".

Regulamin:

• Konkurs trwa od 19 lipca do 26 lipca włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce i posiadające konto na portalu lubimyczytać.pl.
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1600 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane osobowe uczestnika (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i numer telefonu) przetwarzane będą przez administratora serwisu lubimyczytać.pl w celu przeprowadzania konkursu, wysyłki nagród oraz analizy i statystyki . Dane osobowe zwycięzcy mogą zostać przekazane w celu wysyłki nagrody partnerowi konkursu - Wydawnictwu Sonia Draga. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
  • Adres i numer telefonu zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

Nagrody ufundowało wydawnictwo:

komentarze [42]

Sortuj:
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Monika 22.11.2018 00:00
Czytelnik

I kolejny miesiąc upłynął...
Książkę o lecie będę czytać w zimie. No, chyba że doczeka do przyszłego lata :)

Monika 21.10.2018 10:49
Czytelnik

Minął kolejny miesiąc, a książek jak nie było, tak nie ma.
Będą?

Byłoby miło, gdyby pojawiło się tu jakieś oficjalne stanowisko Administracji w tej sprawie. Opóźnienie powstało z powodu... (RODO?), rozwiązanie spodziewamy się znaleźć za tydzień, za miesiąc, w przyszłym roku, poinformujemy was wtedy o tym, żebyście wiedzieli, że proces wysyłania książek już się rozpoczął i...

Monika 12.09.2018 20:31
Czytelnik

Czy ktoś otrzymał już książki?

moonlight 15.09.2018 20:21
Czytelniczka

Do mnie jeszcze nie dotarły.

Monika 17.09.2018 20:07
Czytelnik

No właśnie do mnie też nie... Ciekawe czy ktokolwiek już je dostał?

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
LubimyCzytać 03.08.2018 14:34
Administrator

Konkurs został zakończony. Za wszystkie odpowiedzi dziękujemy!
Wybraliśmy zwycięskie prace:

Yevoni
Cathleen
Tina
Monika
dami251

Serdecznie gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się bezpośrednio.

LubimyCzytać 26.07.2018 23:59
Administrator

Konkurs zakończony.
Dziękujemy za wszystkie odpowiedzi.
Zwycięzców wyłonimy niebawem.

Audrey 26.07.2018 23:25
Czytelniczka

Kilka lat temu pojechałyśmy z mamą do Zakopanego. Jeszcze tego samego dnia wybrałyśmy się na spacer. Planowaliśmy iść drogą pod Reglami, z której rozciąga się piękna panorama na góralskie domy i Gubałówkę. Wędrujemy sobie, a tu ciągle las i las, żadnych widoków, droga pnie się pod górę. Szukamy zatem znaków na drzewach - a tu wielki szok - jesteśmy na czarnym szlaku!...

dami251 26.07.2018 20:25
Czytelniczka

Dokładnie 31 lat temu byłam na kolonii w NRD. Wyjazd ten okazał się bardziej egzotyczny niż wakacje w ciepłych krajach w dorosłym życiu. Przede wszystkim było pod dostatkiem wszelkich słodyczy, czekolady, oczywiście bez kartek. Pewnego dnia na podwieczorek dostaliśmy po pomarańczy, rzuciliśmy się na nie z takim apetytem, że enerdowskie kucharki rozdały nam jeszcze dodatkowe...

justobscure 26.07.2018 18:10
Czytelnik

Pamiętam pewną historię z dzieciństwa, która na zawsze wpisała się w ulubione anegdotki mojej rodziny. Gdy miałam sześć lat byłam jasną blondynką o okrągłych ciemnych oczkach. Pojechaliśmy z rodzicami i moim młodszym bratem do Egiptu. To była dla mnie magiczna podróż: podczas rejsu po Nilu wypatrywałam lotosów i krokodyli, w Dolinie Królów kładłam się w sarkofagach udając...

Karolina_B 26.07.2018 18:02
Czytelnik

Sytuacja miała miejsce kilka lat temu. Wybrałam się na zorganizowaną przez jedno z biur podróży wycieczkę do Grecji. Tak się złożyło, że podróżowałam samotnie, nie stanowiło to jednak dla mnie żadnego problemu, sama też potrafię miło spędzić czas, nawet się cieszyłam że odpocznę trochę od rodziny i przyjaciół.
Wszystko przebiegało bez zarzutów, do momentu kiedy dwa dni...

Seurella 26.07.2018 17:01
Czytelnik

W wakacje pojechałam odwiedzić znajomą i przez trzy dni wraz z koleżankami spałyśmy w namiocie. Ogródek w którym miałyśmy postawiony namiot znajdowałam się u koleżanki Pauliny. Dodatkowo jej dom znajdował się na końcu wioski. Cały czas mówiłyśmy sobie, że pewnie ktoś nas obserwuje, dlatego miałyśmy ze sobą wielki reflektor. Umówiłyśmy się, że jeżeli w nocy zobaczymy...