Lubimyczytać.pl Sp. z o.o

Wakacyjna przygoda [KONKURS]

wartościowy tekst

Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie to urzekająca komedia: powieść o fałszywym fakirze, który wyrusza w podróż z Indii do Francji po to, aby zrobić zakupy w sklepie IKEA. Podróż, która w wyniku szalonego zbiegu okoliczności przekształca się w bezprecedensową wyprawę po Europie.

Całe lato bez Facebooka to książka o korpulentnej, czarnoskórej porucznik policji, która zostaje dyscyplinarnie przeniesiona do Nowego Jorku... w stanie Kolorado. Małe miasteczko w odległym zakątku Ameryki, wszechobecny rasizm, brak zasięgu sieci komórkowych. Nic się tu nigdy nie dzieje. Porucznik Agatha Crispies walczy z nudą i żyje nadzieją, że pewnego dnia dostanie w końcu śledztwo dotyczące czegoś ciekawszego niż wiewiórki. Jej życzenia zostają wysłuchane: spokojnym miasteczkiem wstrząsa (wreszcie) seria gwałtownych zbrodni.

Bohaterowie książek przeżywają niezwykłe przygody. Trwające właśnie lato to pora, gdy w zasadzie każdy z nas pakuje plecak, rezerwuje pociąg lub samolot i rusza w nieznane. Wtedy najczęściej odkrywamy nowe miejsca, smaki, poznajemy ludzi. Opowiedzcie nam o najzabawniejszej przygodzie, która przytrafiła się Wam podczas wakacyjnej podróży.

Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1600 znaków ze spacjami.

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarze książek „Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie" i „Całe lato bez Facebooka".

Regulamin:

• Konkurs trwa od 19 lipca do 26 lipca włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce i posiadające konto na portalu lubimyczytać.pl.
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1600 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane osobowe uczestnika (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i numer telefonu) przetwarzane będą przez administratora serwisu lubimyczytać.pl w celu przeprowadzania konkursu, wysyłki nagród oraz analizy i statystyki . Dane osobowe zwycięzcy mogą zostać przekazane w celu wysyłki nagrody partnerowi konkursu - Wydawnictwu Sonia Draga. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
  • Adres i numer telefonu zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

Nagrody ufundowało wydawnictwo:

Komentarze
Autor:  LubimyCzytać |  wypowiedzi: 40  [pokaż ostatnią] Odpowiedź
książek: 453
26-07-2018 20:25
Dokładnie 31 lat temu byłam na kolonii w NRD. Wyjazd ten okazał się bardziej egzotyczny niż wakacje w ciepłych krajach w dorosłym życiu. Przede wszystkim było pod dostatkiem wszelkich słodyczy, czekolady, oczywiście bez kartek. Pewnego dnia na podwieczorek dostaliśmy po pomarańczy, rzuciliśmy się na nie z takim apetytem, że enerdowskie kucharki rozdały nam jeszcze dodatkowe zapasy. Pomarańcze... Dokładnie 31 lat temu byłam na kolonii w NRD. Wyjazd ten okazał się bardziej egzotyczny niż wakacje w ciepłych krajach w dorosłym życiu. Przede wszystkim było pod dostatkiem wszelkich słodyczy, czekolady, oczywiście bez kartek. Pewnego dnia na podwieczorek dostaliśmy po pomarańczy, rzuciliśmy się na nie z takim apetytem, że enerdowskie kucharki rozdały nam jeszcze dodatkowe zapasy. Pomarańcze były zielone z pomarańczowym rumieńcem, ale nigdy nie smakowały lepiej. Wczoraj opowiadałam to moim córkom, słuchały jakby to była nierealna bajka.
książek: 1982
Audrey
26-07-2018 23:25
Kilka lat temu pojechałyśmy z mamą do Zakopanego. Jeszcze tego samego dnia wybrałyśmy się na spacer. Planowaliśmy iść drogą pod Reglami, z której rozciąga się piękna panorama na góralskie domy i Gubałówkę. Wędrujemy sobie, a tu ciągle las i las, żadnych widoków, droga pnie się pod górę. Szukamy zatem znaków na drzewach - a tu wielki szok - jesteśmy na czarnym szlaku! Szłyśmy same kilka godzin... Kilka lat temu pojechałyśmy z mamą do Zakopanego. Jeszcze tego samego dnia wybrałyśmy się na spacer. Planowaliśmy iść drogą pod Reglami, z której rozciąga się piękna panorama na góralskie domy i Gubałówkę. Wędrujemy sobie, a tu ciągle las i las, żadnych widoków, droga pnie się pod górę. Szukamy zatem znaków na drzewach - a tu wielki szok - jesteśmy na czarnym szlaku! Szłyśmy same kilka godzin stromym podejściem, jak to dobrze, że jesteśmy wysportowane i dałyśmy sobie radę. W końcu widzimy ze stromej grani jak blisko nieba i chmur jesteśmy, cóż za przeżycie być na polskim dachu świata... Dopiero na szczycie spotkałyśmy dużą grupę turystów, którzy pytają czy daleko w drugą stronę. Ale się śmiałyśmy do łez...

To nie był jednak koniec naszych tortur, bo gdy zeszłyśmy szlakiem z drugiej strony, czekała na nas brukowana droga w dół do kolejki na Kasprowy Wierch. Jakże nas bolały stopy! Nie mogłyśmy iść po tych wertepach. Dreptałyśmy powoli poboczem i jakoś dotarłyśmy na dół.

To był prawdziwy górski chrzest. I wielkie uznanie dla himalaistów, za to, że narażają życie, by spełniać swoje marzenia o zdobywaniu szczytów. Niektórzy już nigdy nie wracają do domu...
książek: 1926
LubimyCzytać
26-07-2018 23:59
Konkurs zakończony.
Dziękujemy za wszystkie odpowiedzi.
Zwycięzców wyłonimy niebawem.
książek: 1926
LubimyCzytać
03-08-2018 14:34
Konkurs został zakończony. Za wszystkie odpowiedzi dziękujemy!
Wybraliśmy zwycięskie prace:

Yevoni
Tina
dami251

Serdecznie gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się bezpośrednio.
Konkurs został zakończony. Za wszystkie odpowiedzi dziękujemy!
Wybraliśmy zwycięskie prace:

Yevoni
Tina
dami251

Serdecznie gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się bezpośrednio.
książek: 1340
12-09-2018 20:31
Czy ktoś otrzymał już książki?
książek: 260
15-09-2018 20:21
Do mnie jeszcze nie dotarły.
Użytkownicy oznaczyli ten post jako spam
Aby napisać wypowiedź musisz być zalogowany. Logowanie

Opinie czytelników

O książce:
Nazywam się Czerwień

XVI wiek, Stambuł. Sułtan pod wpływem inspiracji malarstwem weneckim zleca swoim miniaturzystom stworzenie tajnej księgi na wzór europejski. Księgi we...