rozwiń zwiń

Konkurs na powieść kryminalną!

LubimyCzytać LubimyCzytać
18.12.2018

Przypominamy o konkursie na powieść kryminalną, organizowanym przez wydawnictwo Czwarta Strona. Można w nim wygrać nagrodę pieniężną oraz publikację powieści! Konkurs trwa do końca kwietnia 2019 roku. Prezentujemy sylwetki jurorów, którzy będą oceniać nadesłane teksty.

Konkurs na powieść kryminalną!

Aby wziąć udział w konkursie, należy do 30 kwietnia 2019 roku przesłać na adres Wydawnictwa Poznańskiego swoją książkę, mieszczącą się w obszarze tematycznym współczesnej literatury kryminalnej oraz spełniać warunki formalne tekstu powieści kryminalnej. Potem do pracy zasiądzie jury eksperckie w składzie: Magda StachulaMarta GuzowskaAnna MisztakRobert MałeckiAdrian Tomczyk. Wydarzeniu patronuje Remigiusz Mróz.

 

Ogłoszenie wyników nastąpi pod koniec czerwca 2019 roku.

Nagrodą główną w konkursie jest 5 000 zł oraz możliwość dopracowania projektu, który zostanie wydany przez wydawnictwo Czwarta Strona w języku polskim w formie książkowej.

Pełen regulamin konkursu znajdziecie na stronie wydawnictwa.


komentarze [68]

Sortuj:
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
adamlopek 23.07.2019 09:35
Czytelnik

Będzie tegoroczna edycja konkursu? :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Yes85 21.05.2019 14:15
Czytelnik

Gdy przeczytałam o konkursie podejrzewałam, że to ustawka - mają już autora, a chcą wypromować książkę na "konkursie" - dobry chwyt marketingowy. Wysłałam swoją powieść i stosowane załączniki i nawet nie dostałam potwierdzenia, że ją otrzymali... Takie poważne podejście wydawnictwa... Aż jestem ciekawa kto i czym wygra :).

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Adria C 19.11.2018 15:13
Czytelniczka

Właśnie czytam "Bestseller" J. Opiat-Bojarskiej i mój pokręcony umysł już widzi jak fikcja zamienia się w rzeczywistość...
W każdym razie, powodzenia wszystkim uczestnikom! Jestem ciekawa co (o ile w ogóle coś) zostanie wydane w ramach nagrody :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
konto usunięte
18.11.2018 21:51
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Marcin Fryncko 18.12.2018 14:29
Czytelnik

Mimo wszystko fajna sprawa dla kogoś kto chciał by zacząć przygodę z pisaniem. No chyba że komuś tematyka nie pasuje. Ale ogólnie fajnie że próbuje się promować młodych autorów.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
konto usunięte
19.12.2018 07:29
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Adamus 18.11.2018 20:27
Czytelnik

Mnie zastanawia, jak oni mają zamiar ocenić wszystkie prace w ciągi 1,5 miesiąca.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 20.11.2018 13:25
Czytelnik

Podejrzewam, że znaczącą część nadesłanych prac będzie można odrzucić po przeczytaniu kilku stron - jak czegoś się czytać nie da, to nie ma sensu sprawdzać, czy aby na ostatniej stronie się nie poprawi. Kolejnej znaczącej partii nie muszą czytać wszyscy jurorzy, wystarczy że jeden przeczyta i zrelacjonuje pozostałym co to jest, do czego podobne i na jakim poziomie. Tego...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Doctor_Who 18.11.2018 12:10
Czytelnik

Jakieś informacje na temat formatu zgłoszeń elektronicznych by się przydały. PDF? RTF? DOC? DOCX? TXT ;-)?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 18.11.2018 06:55
Bibliotekarz

ciekawi mnie co to są "warunki formalne tekstu powieści kryminalnej"?
czyżby istniał jakiś kodeks pisania książek?

nie podoba mi się również punkt 6: "Jury ma prawo do nieprzyznania nagrody". to nie jest fair. wydawnictwo i autorzy mogą sobie zatrzymać setki pomysłów, idei, czy inspiracji do swoich utworów, które zostaną nadesłane przez ludzi, a sami nawet mogą nie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Zuba 18.11.2018 08:48
Czytelniczka

Ten zapis mnie nie dziwi. Wydawnictwo może uznać, ze żadna z powieści nie jest na tyle dobra, żeby warto było ją wydać.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 18.11.2018 08:58
Bibliotekarz

tak, rozumiem. ale powinni chociaż wybrać pierwsze miejsce i dać te 5 tysięcy, nagrody pocieszenia.
chodzi mi o to, że zarezerwowali sobie możliwość darmowej dostawy dużej ilości dóbr intelektualnych niemal za darmo, bo z ilości pomysłów jakie dostaną na pewno będą mogli wykorzystać pewną ilość do przyszłych swoich "profesjonalnych" powieści jako inspirację.
a punkt...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Rudzielec 18.11.2018 09:24
Czytelniczka

Ale oni nie "dostaną pomysłów", bo chyba nikt z przegranych nie traci praw do swojej własności intelektualnej? Przeglądnęłam pobieżnie regulamin i nie widzę tam zapisu, że zgłaszając się do konkursu przekazujesz automatycznie prawa to utworu wydawnictwu. To nadal będzie Twoja książka i jeśli się nią "zainspirują" to będzie to plagiat. Podejrzewam, że pan Mróz nie będzie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 18.11.2018 09:32
Bibliotekarz

Pana Mroza w ogóle nie ma w jury, on tylko to patronuje.
Ja wiem, że oni nie tracą swoich praw, ale dziela się swoją pracą w konkursie, który jest po prostu nie fair wobec nich. Ja nie wysuwam insynuacji, że ktoś z wydawnictwa czy z jury będzie kradł pomysły. Nie. Mnie chodzi o to, że konkurs powinien być uczciwy i zagwarantować jakaś pewna wygrana, może być pocieszenia....

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Rudzielec 18.11.2018 10:14
Czytelniczka

Ale konkurs jest na powieść kryminalną nadającą się do wydania jako powieść komercyjna. Jeśli żadna się nie nada to dlaczego ma dostać jakąkolwiek nagrodę? I to nie odbiera nikomu szansy! Dobra powieść taką nagrodę dostanie. Nawet jeśli będzie więcej dobrych prac to przecież wydawnictwo z rąk nie wypuści możliwości zarobku. Istnieje więc dodatkowa szansa na zainteresowanie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 18.11.2018 17:44
Bibliotekarz

no nie zrozumiemy się niestety.
chętnie bym się z Tobą podzielił rogalikami jakie dziś upiekłem na zgodę, ale niestety nie mam jak... ;)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 20.11.2018 13:12
Czytelnik

@Kubencjusz_z_Angmaru
Zapis jest, jak już napisała Zuba, zupełnie normalny. Organizator musi jakoś zabezpieczyć swoje interesy na wypadek, gdyby w konkursie nie wystartował nikt lub gdyby żaden z uczestników nie osiągnął minimalnego akceptowalnego poziomu. Jaki jest sens przyznawać nagrodę za sam udział, dobre chęci i włożony wysiłek, jeśli nie zaowocowały one żadnym...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 21.11.2018 07:03
Bibliotekarz

Monika, no ja wiem, ja widzę Twój punkt widzenia, ale ja mam inny. porównanie z biegaczami nie na miejscu, bo to zupełnie dwie różne dziedziny. między innymi dlatego, że tu nie ma co oceniać, albo dobiegłeś albo nie i w jakim czasie.
i nie wiem po co jeszcze do tego wracasz? dyskusja zakończona już parę dni temu.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 21.11.2018 19:38
Czytelnik

No patrz, nie siedzę na LC codziennie, widzę nowe dla mnie wpisy, to się dołączam.

A względem biegaczy i pisarzy: zgodzę się z tym, że w bieganiu nie ma co oceniać, dobiegłeś albo nie. Ale w pisaniu, ZANIM dojdziemy do oceniania napisanej powieści, możemy stwierdzić czy nadesłany plik jest plikiem tekstowym, czy litery w nim składają się w słowa, słowa w zdania i czy te...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 21.11.2018 20:21
Bibliotekarz

niektóre rzeczy nas po prostu omijają. ;) trzeba się z tym pogodzić.
i opisujesz zupełnie inną sytuację niż ja. mijamy się. to nie to.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zuba 21.11.2018 21:36
Czytelniczka

Kubencjusz, to opisz tę sytuację, którą masz na myśli. Przy użyciu dowolnej analogii :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 22.11.2018 00:42
Bibliotekarz

no ja już napisałem co miałem napisać. jak ktoś potrzebuję do tego analogii, no to mi przykro, ale nie będzie.
różne mamy światopoglądy, a mnie po prostu nie zależy na przekonywaniu innych na swoje.
ktokolwiek z nas by nie miał racji, to zgodzić się możemy w jednym, że największym wygranym będzie wydawnictwo. jak w każdym zresztą konkursie, wygrywa organizator.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 22.11.2018 01:18
Czytelnik

No, teraz to wychodzi typowo polskie podejście do jakiejkolwiek współpracy. Sąsiad zakłada firmę, chce zarabiać, próbuje zatrudnić okolicznych bezrobotnych, ale nie, żaden do niego do pracy nie przyjdzie, musi ściągać pracowników z daleka, bo sąsiedzi u niego pracować nie przyjdą. Dlaczego? Bo by się wstrętny wyzyskiwacz na nich wzbogacił! A oni swój honor mają, nie dadzą...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 22.11.2018 01:35
Bibliotekarz

Monika, wyluzuj. take a chill pill. skąd Ty w ogóle bierzesz te porównania? z księżyca.
nie rozumiesz ludzi i wygląda na to, że świata też. ja nigdzie nie mówiłem, że wydawnictwo jest złe, że oszukuje, czy że wykorzystuje ludzi. ja tylko uczepiłem się, że regulamin w pewnych miejscach WEDŁUG MNIE jest nie fair. tyle. a konkursy zawsze działają tak, żeby koszta się zwróciły,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Monika 22.11.2018 03:26
Czytelnik

Kto Cię prowokuje i do czego? Przecież chyba niesprowokowany wpadłeś na to:
to nie jest fair. wydawnictwo i autorzy mogą sobie zatrzymać setki pomysłów, idei, czy inspiracji do swoich utworów, które zostaną nadesłane przez ludzi, a sami nawet mogą nie przyznać nikomu tej marnej nagrody.
My Ci tłumaczymy, że wszystko jest fair i dlaczego, a Ty swoje, że nagroda powinna być...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 22.11.2018 04:22
Bibliotekarz

pięknie dziękuję za wyjaśnienie sytuacji. napracowałaś się.

i jak najbardziej zgadzam się z Tobą, co nie zmienia tego, że nadal uważam, że jest nie fair, bo ciągle mijamy się w esencji naszych wypowiedzi.

nie czujesz się czasem jak ten Syzyf wchodzący na tą górkę?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 22.11.2018 04:53
Czytelnik

A i owszem. Ale bywają takie noce i, rzadziej, takie dni, że z nudów nękam ludzi, którzy nic mi złego nie zrobili i tylko napisali coś, co mi się nie spodobało, a później starają się za wszelką cenę nie zrozumieć moich argumentów albo nie brać ich pod uwagę i za nic w świecie nie zmienić swojego zdania. Lubię góry. Włażę na nie głównie dlatego, że tam są. Tylko kamieni nie...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 22.11.2018 04:59
Bibliotekarz

hahaha, wreszcie się przyznałaś do prowokacji ;)
grubymi nićmi szyte.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 22.11.2018 05:01
Bibliotekarz

też chcesz rogaliki?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 22.11.2018 05:39
Czytelnik

A daleko rozsyłasz?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 22.11.2018 05:41
Bibliotekarz

a jak święty Mikołaj. wszędzie gdzie mieszkają dobre i grzeczne dzieci. byłaś grzeczną dziewczynką?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 22.11.2018 05:49
Czytelnik

Nigdy w życiu!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 22.11.2018 05:59
Bibliotekarz

no to wała dostaniesz, a nie rogaliki. a takie dobre miały być. z malinami.
widzisz? opłaca się być dobrym od czasu do czasu ;)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zuba 22.11.2018 15:04
Czytelniczka

Kubencjuszu, zagalopowałeś się wyraźnie wobec Moniki i emotki tego nie zmienią.

Mnie interesuje właśnie ten niuans, który najwyraźniej nam umyka, a który sprawia, że Cię nie rozumiemy.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 22.11.2018 19:23
Bibliotekarz

@Zuba, że tak powiem: co? nie ma to jak ludzie oburzający się i obrażający za innych. zwłaszcza, że nie ma o co. pięknie.

a jeśli chodzi o ten niuans, jak to brzydko nazywasz, to już mówiłem, że napisałem co miałem napisać. nie rozumiemy się, ale trudno, bo ja nie będę się bawił w wyjaśnianie. przecież już to pisałem. czego tu nie rozumieć? czemu nie możecie zostawić...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Monika 22.11.2018 21:26
Czytelnik

@Zuba
Odpuść, gadaliśmy całkiem już niepoważnie późną nocą, dawno olaliśmy pierwotny temat i bawiliśmy się drobnymi złośliwościami, taka głupia rozrywka nocnych marków, więc nie ma co oczekiwać wzajemnej uprzejmości, jeśli obie strony zgodziły się na pewien poziom docinków. I jeśli nawet ktoś przekroczy ten dopuszczalny poziom o słowo czy dwa, to chyba nie ma o co robić...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 22.11.2018 21:54
Bibliotekarz

pięknie powiedziane Monika. podpisuję się obiema rękami pod tym.

jeszcze tylko dla wyjaśnienia dodam, że chodziło mi o symbolicznego wała, pewien gest, a nie o konkretną część ludzkiego ciała. ;)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Rudolfina 02.12.2018 20:56
Czytelniczka

@Zuba @Monika , rozmowy z grafomanami zawsze tak się kończą. Pozostaną przy swoim zdaniu. Na zdrowie ;-)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 02.12.2018 21:57
Bibliotekarz

@Rudolfina

https://www.youtube.com/watch?v=nCsVOO_3EUU

to moja reakcja na twój komentarz, żeby było jasne

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 02.12.2018 23:35
Czytelnik

@Kubencjusz_z_Angmaru
Ciekawa jestem, po czym Rudolfina Twoją rzekomą grafomanię zdiagnozowała? :D

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Rudolfina 03.12.2018 00:01
Czytelniczka

@Monika , Kubencujusz, w przeciwieństwie do Ciebie wykazuje elementarne braki w posługiwaniu się językiem polskim. Niczego więcej nie potrzeba do diagnozy. Pozdrawiam;-)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 03.12.2018 00:08
Czytelnik

W takim razie pozdrawiam kolejną grafomankę :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 03.12.2018 04:57
Bibliotekarz

@Rudolfina
zarzucasz mi, że wykazuję elementarne braki w posługiwaniu się językiem polskim, a sama nie znasz znaczenia słowa grafomania. cytując słownik PWN:
"1. «pisanie utworów literackich przez osoby pozbawione talentu»
2. «bezwartościowe utwory literackie»"
widzisz, że coś tu nie pasuje? jako żywo nie przypominam sobie, abym ci wysyłał/pokazywał jakiekolwiek swoje...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Monika 03.12.2018 06:07
Czytelnik

@Kubencjusz_z_Angmaru
Jak już z premedytacją doszedłeś do "rzaby", to teraz cofnij się o dwie linijki i przyjrzyj się napisanemu chyba bez premedytacji "także". Za to gryzę!

A w kwestii grafomanii to niestety zacytowany słownik ma poważne braki, bo podaje tylko późniejsze, wtórne znaczenia, w dodatku pozbawione istotnej części treści.
Grafomania to w pierwszej kolejności...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 03.12.2018 06:48
Bibliotekarz

także to taki easter egg, ale możesz mnie gryźć ;)
zdaje sobie sprawę z mani tego pisania w znaczeniu słowa grafomania, ale Rudolfina miała na myśli raczej moje nędzne i pełne błędów pisanie, niż pisanie maniakalne, dlatego darowałem sobie właśnie wyjaśnianie tej pierwotnej wersji.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Rudolfina 03.12.2018 10:59
Czytelniczka

@ Monika, dziękuję, że tak obszernie wyjaśniłaś Kubencjuszowi, co miałam na myśli ;-). Lepiej bym tego nie zrobiła, a poza tym by mi się nie chciało. Nie podejrzewam, żeby autor wziął sobie takie uwagi do serca. Maniakalni pisarze nie przyjmują żadnej krytyki. Wydawcy nie poznali się na talencie, a pani od polskiego się uwzięła.

Dlatego szkoda mi czasu na wyjaśnienia, że...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 03.12.2018 19:08
Bibliotekarz

@Rudolfina
o co ci chodzi, ty nieszczęsna kobieto?
skąd ty w ogóle wzięłaś to maniakalne pisanie? nic mojego nie czytałaś, nie wiesz ile pisałem. skąd w ogóle wzięłaś tą uwagę o wydawcy, czy polonistach? żadnych prac do żadnego wydawcy nigdy nie wysyłałem. a pochwał od swoich nauczycieli polskiego oceniających moje prace dostałem więcej niż ty ogólnie w szkole. poza tym,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Rudolfina 04.12.2018 10:18
Czytelniczka

cbdu.
Kubencjuszu, mój poprzedni post był do Moniki, ale czuję się zaszczycona, że takiej grafomance jak ja poświęciłeś aż tyle słów. A wystarczyło napisać „you stupid woman!”.
Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów literackich.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Flavens_Polonicus 04.12.2018 13:26
Bibliotekarz

no tylko, że ja nie uważam, że jesteś głupia. uważam coś innego, ale o tym już pisałem.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
yanko 19.12.2018 09:26
Bibliotekarz

"Jury ma prawo do nieprzyznania nagrody".

I tu buduje się napięcie.
Zasadniczym staje się pytanie - czy Jury jednak przyzna nagrodę, czy skorzysta z prawa, do nie.
Na ten moment idą zakłady, stawka wzrasta - ktoś wysoko obstawi i ktoś inny, i jeszcze. Na końcu jak nic ktoś palnie sobie w łeb - źle obstawi.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Fati2001 17.11.2018 22:51
Czytelnik

Mam pytanie
Swój napisany Utwór należy przesłać do 30 kwietnia 2019r. z tego co czytam. Jest napisane także, że Autor musi być pełnoletni.
Czy jeżeli Autor nie jest w tym momencie pełnoletni, ale stanie się pełnoletni jeszcze w trakcie trwania konkursu (np w marcu 2019 roku) to czy może do niego przystąpić?
Pytam gdyż jestem właśnie takim przypadkiem. Świerzbi mnie ręka...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 18.11.2018 06:42
Bibliotekarz

wyślij swoją pracę już po osiągnięciu pełnoletności, wtedy nie będzie żadnych wątpliwości. masz czas, żeby napisać, dopracować, także spokojnie.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika 20.11.2018 08:51
Czytelnik

Nie chodzi o wiek piszącego, jak kto ma coś w szufladzie, to można w konkursach wyciągać twórczość nawet z wczesnej podstawówki, o ile oczywiście spełnia wymogi. Problemem jest zawsze wiek wygrywającego, wiek osoby, której przyznaje się nagrodę lub z którą podpisuje się umowę - czyli zwykle trzeba osiągnąć pełnoletność co najmniej przed rozstrzygnięciem konkursu,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
PedroP 17.11.2018 21:35
Czytelnik

Pozwolę sobie włożyć kij w mrowisko czyli zjawisko popytu na kryminały w PL. Takie konkursy to jeszcze większe infantylizowanie książek w naszym kraju. Robienie z nich produktów komercyjnych (w sumie już nimi są, na jednym poziomie z towarami w sklepie spożywczym) i powierzchownej rozrywki dla gawiedzi. Stuhr kiedyś miał skecz muzyczny, że "śpiewać każdy może, czasem lepiej...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Flavens_Polonicus 18.11.2018 06:48
Bibliotekarz

racja.
ja to zawsze mam szczęście z wbiciem się w odpowiedni czas... piszę swoje kryminały psychologiczne już od 6 lat, ale akurat trafiłem na ich boom, kiedy sam zapragnąłem podzielić się nimi ze światem zewnętrznym.
wszystko po prostu zlewa się w mizerną całość i kryminały duszą siebie nawzajem.
ale za parę lat moda na to przeminie, tak jak powoli przeminęła na książki...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
konto usunięte
18.11.2018 09:11
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Flavens_Polonicus 18.11.2018 09:24
Bibliotekarz

Piszę trochę z różnych dziedzin, ale akurat seria opowieści sledzacych sprawy mojego głównego bohatera komisarza N. zajmuje u mnie najwyższe miejsce. Z tej serii skończyłem jedna powieść, dwa zbiory opowiadań i duża ilość przeróżnych innych tekstów, które mógłbym zredagowac w wspójna całość. Nic jeszcze nie wydałem, ale pewni wpływowi ludzie już to czytali i pojawily się...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
konto usunięte
18.11.2018 09:34
Czytelnik

Użytkownik wypowiedzi usunął konto

Flavens_Polonicus 18.11.2018 09:41
Bibliotekarz

Hah. No nie dziękuję. Ale wiesz, ja się na duchu czuję bardzo stary. ;)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Katarzyna Matus 17.11.2018 16:38
Czytelnik

Mój błąd. Już doczytałam, że autor dostanie " 13% brutto ceny zbytu, płatne w miarę sprzedaży. Autor
otrzyma też 25% sum uzyskanych przez Wydawcę z tytułu sprzedaży licencji na wydanie książek na innych
obszarach językowych, jeśli nastąpi tego rodzaju sprzedaż. W przypadku wydania przez Wydawcę Utworu w
formie elektronicznej (e-book), wynagrodzenie Autora wynosi 12% brutto...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej